Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهد قرآن، محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن از حضور ۱۲۲ حافظ کل قرآن کریم در مرحله کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» در سال ۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری، در نیمه دوم آذر ماه خبر داد.

وی با بیان این که بیش از ۳۰۰ حافظ کل عضو شعب و کانون‌های مهد قرآن در سطح کشور در مرحله استانی آزمون شرکت کردند افزود: با همکاری و تلاش مدیران و اساتید و مربیان شعب و کانون‌های مهد قرآن طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر ماه شاهد برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر به صورت غیر حضوری با شرکت ۱۲۲ حافظ کل عضو شعب و کانون‌های مهد قرآن از استان‌های تهران، قزوین، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، مرکزی، خوزستان، گیلان، فارس، سمنان، کرمان و قم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5357367

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران سمنان خراسان رضوی محمود کریمی قرآن قرآن کریم مهد قرآن فعالیت های قرآنی مسابقات قرآنی ترنم وحی فعالیت های قرآنی قرآن کتاب و کتابخوانی ایران انقلاب اسلامی ایران تهران قرآن کریم شیعه انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی شبکه قرآن و معارف سیما عاشورا کربلا قاسم سلیمانی مهد قرآن حافظ کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود