Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام دفتر برنامه ریزی و نظارت بر ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل، رتبه نخست کشوری را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی بر اساس اعلام اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان، گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش وجوانان استان آذربایجان‌غربی در ارزیابی سال ۱۳۹۹ کشوری، با کسب ۲۶۵۹،۵ امتیاز از ۳۲۰۰ امتیاز ممکن و کسب ۸۳،۱ درصد امتیازات، بخصوص تحقق ۱۰۰ درصدی در محورهای ( ۳ و ۸) شامل مسابقات استانی و باشگاهی و توسعه عمومی رشته ها رتبه اول گروه ۲ کشور ودر مجموع رتبه پنجم کل کشور در بین تمامی استان ها را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنا آذربایجان‌غربی این موفقیت ارزشمند را به جامعه بزرگ ورزشی استان اعم از مدیران و کارشناسان و صاحب نظران و پیشکسوتان حوزه ورزش استان، ادارات ورزش وجوانان شهرستان ها، هیات ها و باشگاه های ورزشی تبریک عرض نموده تداوم این توفیقات بزرگ را در مسیر انجام رسالت خدمتگزاری به مردم بخصوص نوجوانان و جوانان مسألت می نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش قهرمانی ورزش و جوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی ورزش قهرمانی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا