Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار کننده سومین روز از رویداد بین المللی یوسرن شد.

او افزود:این دانشگاه از ماه‌های پیش توسط شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن به عنوان یکی از حامیان پنجمین دوره این رویداد بین المللی در بازه زمانی ۶ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ و معادل با ۱۵ تا ۲۲ آبان مجری برگزاری یکی از روز‌های آن انتخاب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک کنگره بین المللی یوسرن را از جمله برنامه هایی خواند که هرساله با سخنرانی دانشمندان یک درصد برتر و برندگان جایزه نوبل و ابل به صورت بین‌رشته‌ای برگزار می‌شود.

به گفته او در ۴ سال‌ اخیر کشورهای ایران، اوکراین، ایتالیا و مجارستان میزبان این رویداد بوده‌اند و امسال با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا این کنگره به میزبانی کشور ترکیه انجام شده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد:این دانشگاه‌ با حضور در این کنگره و ساخت کلیپ‌های مستند از قدمت، فرهنگ، سنن و آداب و جاذبه‌های گوناگون منطقه آزاد اروند در بخش‌های افتتاحیه و اختتامیه، سعی معرفی این منطقه تحت پوشش خود کرد تا شرایطی را برای جذب دانشمندان و پژوهشگران جهانی به این منطقه فراهم آورد.

مبارک توضیح داد: دانشگاه علوم پزشکی آبادان سال گذشته نیز یکی از حامیان پنجمین کنگره بین‌المللی یوسرن بود و توانست به مقام سوم در بین مراکز یوسرن دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران دست یابد.

شهرهای آبادان،خرمشهر و شادگان از شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آبادان کنگره بین المللی یوسرن دانشگاه علوم پزشکی آبادان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا