Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:29:34 GMT

بسیج پرچمدار نهضت سواد رسانه‌ای است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۳۸۱۱

بسیج پرچمدار نهضت سواد رسانه‌ای است

ایسنا/فارس مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)شیراز گفت: بسیج در سال‌های اخیر پرچمدار نهضت سواد رسانه‌ای در کشور بوده است.

سید محسن هاشمی دوشنبه اول آذر، ضمن تبریک چهل و دومین سال تشکیل بسیج مستضعفان، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: بسیج نخستین و بزرگترین مجموعه بود که به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، لبیک عملی گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، مهمترین عرصه ورود مجموعه بسیج به فضای مجازی را در حوزه افزایش سطح سواد رسانه‌ای عموم مردم دانست و گفت: استان فارس جایگاه نخست کشوری را در این زمینه دارد و این افتخار به یمن حضور فعالانه بسیجیان در رده‌های مختلف است.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، مجموعه تحت مدیریت خود را یکی رده‌های فعال و پویا در عرصه فضای مجازی دانست.

هاشمی گفت: سال ۱۳۹۹ به همت بسیجیان فعال مجازی ناحیه احمدبن موسی(ع)، رتبه نخست کشوری جشنواره تدریس مقابله با شایعات را کسب کردیم و همچنان به گسترش فعالیت‌ها ادامه می‌دهیم.

او کمک به افزایش توانمندی گروه‌های هدف بسیج به ویژه دانش‌آموزان و خانواده دانش آموزان را از اولویت‌های حوزه کاری فضای مجازی اعلام و اضافه کرد: هفته بسیج اوج فعالیت کمی و کیفی در فضای مجازی است.

هاشمی ادامه داد: این موضوع نه تنها در حوزه آموزش حضوری و مجازی، بلکه با تولید محتواهای آموزش الکترونیک و ارائه رایگان آنها به مربیان سواد رسانه‌ای و عموم مردم، متناسب با گروه سنی، تحصیلاتی و شغلی، قابل اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته بسیج سپاه احمدبن موسی ع شیراز فضای مجازی استانی سیاسی فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج