Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی کشور، در راستای درخواست هیأت امنای بیمارستان 32 تختخوابی خیرساز صدیقی گله دار گفت: روند ساخت بیمارستان 32 تختخوابی خیرساز گله دار باید تسریع یابد چراکه مردم ما انتظار دارند وقتی بازدیدی از مجموعه ها انجام میشود همراه با عمل باشد.

به گزارش خبرنگار برنا، دکتر علی نیکزاد نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه اولین بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان های لامرد و مهر که از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی خیرساز صدیقی گله دار آغاز شده است گفت: بحث نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستان گله دار که جمعیت کثیری از مردم شهرستان مهر را در برمیگیرد باید تأمین و تسریع شود لذا از مسئولین مربوطه خواستار بررسی  این  موضوع هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیمارستان گله دار سال 1386 با دستان  پربرکت خیرین و مردم، که پرچمدار آنان «حاج عبدالعزیز صدیقی» بود پا بر عرصه وجود گذاشت و کلنگ زنی شد.  کلنگی که 14 سال به دلیل حمایت نکردن از خیر دلسوز و پرتلاش، از بیمارستان برای مردم شهر گله دار تلی از ناامیدی ساخت، از طرفی دیگر عدم همکاری در ساخت این مجموعه بهداشتی و درمانی تا جایی پیش رفت که موجب ناراحتی مردم شد اما اکنون که گله دار از سالهای تقدیر و تسلیم به دوران استقلال و تصمیم رسیده است، بنای بیمارستان آن نیز این بار به همت خیرین و مردم که الحق و النصاف  همیشه  درزمینه کمک و امداد در منطقه فعال بودند و با تلاش های نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی که در پیگیری امورات منطقه، به ویژه بیمارستان خیرساز گله دار بی نظیر است، در حال آماده سازی است. چندی پیش نیز تجهیزات بیمارستان 32 تختخوابی صدیقی گله دار بعد از دستور تجهیزات اورژانس آن، با پیگیری های دکتر موسوی و شورای اسلامی شهر گله دار از وزارت بهداشت به رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی، در راستای تهیه و ارسال آن به این شهر صادر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس گله دار شهرستان مهر شورای اسلامی گله دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت‌) در جمع مدیران و مجریان طرح‌های پتروپالایش کنگان و پتروشیمی سروش، نگین و آلای مهستان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تهیه «برنامه عملیاتی و پیگیری ویژه» برای تحقق شعار سال در صنعت بزرگ پتروشیمی است.

وی با تأکید بر پیگیری رئیس‌جمهور، معاون اول و وزیر نفت بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی تصریح کرد: خوشبختانه با قوانین و مشوق‌های موجود، بسیاری از مشکلاتی که در روند ساخت طرح‌ها موجود بود، کاهش یافته است و شاهد تسهیل و شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های پتروشیمی که امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند، هستیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، بر حمایت قاطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت و تکمیل طرح‌های مختلف پتروشیمی تأکید کرد و از مجریان طرح‌های پتروشیمی خواست بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌ها و سازندگان داخلی را در دستور کار قرار دهند.

شاهمیرزایی افزود: همواره به هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی اعلام شده است که در کنار آن‌ها هستیم و نهایت همکاری و کمک در روند ساخت طرح‌ها را بر اساس دستورعمل‌ها و قوانین موجود خواهیم داشت.

وی رویکرد اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ادامه روند حداکثر بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی در اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی واحدهای مختلف پتروپالایش کنگان می‌تواند الگوی مطلوبی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش باشد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های انتخاب کنگان، پیشگامان سیراف انرژی، ویستا انرژی ارغوان و سپهر کنگان نیز حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت طرح‌های خود ارائه کردند.

کد خبر 6098463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان