Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش حق الزحمه دستیاران تخصصی خبر داد و گفت: این کار اولین اصلاحات در ساختار دستیاری کشور است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در آغاز کار وزارت بهداشت در دولت جدید قول دادیم که بعد از سال‌های به وضعیت دستیاران تخصصی رسیدگی کنیم که با دستور وزیر بهداشت، بسیج معاونت‌های تابعه و انجام اقدامات کارشناسی، به عنوان اولین گام، حق الزحمه دستیاران تخصصی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس، حق الزحمه دستیاران مجرد، ۶۰ میلیون ریال و دستیاران متأهل نیز ۸۰ میلیون ریال خواهد بود و اعتبار این افزایش نیز از محل درآمد اختصاصی بیمارستان‌های آموزشی کشور بوده که دستیاران نقش مهمی در حصول آن ایفا می‌کنند.

باقری فرد خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان، کارانه نیز به دستیاران تعلق خواهد گرفت. پر واضح است که این اقدام پایان راه نبوده و سایر تمهیدات و تسهیلات در جهت اصلاح ساختار و کیفیت آموزش دستیاری کشور در حال انجام است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تاریخ آزمون دستیاری نیز به زودی اعلام می‌شود. با توجه به مشکلات قانونی گذشته و تعویق امتحانات قبلی به دلیل بیماری کرونا، به منظور تعیین و تثبیت تاریخ امتحان دستیاری، مراحل کارشناسی و هماهنگی با مراجع ذی ربط انجام شده و به زودی تاریخ برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دستیاری حق الزحمه دستیاران تخصصی حق الزحمه دستیاران دستیاران تخصصی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...