Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به نتیجه قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان گفت که نمایندگان ایران می‌توانند دیدارهای خود در دور نخست را با پیروزی به پایان برسانند.

به گزارش ایمنا، جمیل لطف الله نسبی، با اشاره به قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که در بخش انفرادی و دوبل انجام شده است، گفت: طبق قرعه کشی انجام شده، نوشاد عالمیان دیدار نخست خود را مقابل «لیائو چنگ تینگ» از چین تایپه برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشاد صاحب رنکینگ ۶۹ است در حالی که حریفش رنکینگ ۱۱۸ را در اختیار دارد. از این حیث نماینده ایران از شرایط بهتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: «چیگ تینگ» بازیکنی با قابلیت های قابل توجه است اما در مجموع نوشاد در رقابت با نمایندگان کشورهای شرق آسیا عملکرد خوبی دارد و معمولاً می تواند نتیجه لازم را بگیرد. امید دارم که او برنده این بازی شود که در این صورت باید دیدار دوم خود را با برنده رقابت «کمال آچانتا» از هند و «سدریک» از بلژیک برگزار کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی جهان است، خاطرنشان کرد: امیرحسین هدایی در اولین دیدار باید با «پاول پلاتنو» از بلاروس دیدار داشته باشد. این بازیکن بلاورسی رنکینگ ۱۲۹ جهان را در اختیار دارد در حالی که هدایی صاحب رنکینگ ۱۶۴ است با این حال فکر می کنم بازیکن کشورمان بتواند از این دیدار نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: «پاول پلاتنو» بازیکن قابلی است اما در مجموع نقطه ضعف هایی دارد که هدایی می تواند از آنها به نفع خود استفاده کند مثلاً اینکه اصلاً بازیکن سریعی نیست و بازی پیچیده ای ندارد. البته او رالی های خوبی دارد و اگر کار به اینجا بکشد می تواند خودی نشان دهد. به طور کلی اما هدایی با وجود اینکه موقعیت رنکینگ پایین تری نسبت به حریفش دارد، می تواند از رقابت با او به نفع خود نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد که هدایی در صورت پیروزی در این دیدار باید با «فان ژندونگ» از چین دیدار داشته باشد.

وی از نتیجه کلی قرعه کشی برای بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ابراز رضایت کرد و گفت: به نسبت سطح مسابقات و بازیکنان شرکت کننده، قرعه خوبی نصیب بازیکنان ایران شده است. شرایط بد نیست و آنها باید برنده دیدارهای نخست خود بشوند.

لطف الله نسبی همچنین به قرعه کشی رقابت های بخش دوبل اشاره کرد وافزود: نوشاد و نیما عالمیان ترکیب دوبل ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند. این ترکیب در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم که در جدول ۶۴ تیمی برگزار می شود باید با برنده تیم های دوبل اتریش و فرانسه رقابت داشته باشد. شرایط این بخش بد نیست اما فعلاً تمرکزمان روی دیدارهای انفرادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از ۲ آذرماه در ایالت تگزاس شهر هیوستون آغاز شده و تا ۸ آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر کد خبر 537051

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تنیس روی میز هیأت تنیس روی میز استان اصفهان مسابقات جهانی تنیس روی میز فدراسیون جهانی تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی