Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگاران مان مطلع شدیم که برخی مدارس استان اولیای دانش آموزان را مجبور به ارائه رضایت نامه می کنند.

یکی از این شهروند خبرنگاران می گوید: مدرسه پسرم به من گفته که باید رضایت نامه امضا کنی که اگر فرزندت کرونا گرفت مدرسه هیچ مسئولیتی درقبال آن نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می افزاید: فرزند من یک بار کرونا گرفت و خودرویم را برای تامین هزینه های درمانش فروختم.

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز در این باره به خبرنگار ما گفت: اخذ چنین رضایت نامه ای قانونی نیست و باید به مدیران مربوطه گزارش شود.

او با بیان این که بازگشایی مدارس منوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی است، افزود: اولیای دانش آموزان و مسئولان مدارس بر رعایت شیوه نامه ها تاکید داشته باشند تا سرمای هوا شرایط شیوع کرونا را فراهم نکند.

بابایی گفت: نود و سه در دانش آموزان البرز دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تا جایی که من اطلاع دارم هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: آموزش باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و از طریق تصمیم شورای مدرسه انجام شود.

او افزود: علی رغم سرمای هوا و مساعد بودن شرایط محیطی برای شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا در البرز نزولی است.

بابایی گفت: رنگ کرونایی طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ آبی شد و سایر شهرستان های البرز دارای رنگ زرد کرونایی هستند.

او با اشاره به این که واکسیناسیون در حال تکمیل است، افزود: هشتاد درصد افراد واجد شرایط در البرز، دز اول واکسن کرونا را زده و شصت درصد نیز دو دز را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان بازگشایی مدارس ویروس کرونا دانش آموزان رضایت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر