Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، حجت‌الاسلام علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از سخنرانی نمایندگان بسیج دانشجویی در 25 مرکز استان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تجلیل از منتخبان بسیج دانشجویی در نمازجمعه تهران، به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در دوم آذر ماه ۱۳۶۷ با فرمان حضرت امام‌خمینی(ره) تشکیل شد تصریح کرد: برخی از وزیران، استانداران، فعالان بسیج دانشجویی و جوانان بسیجی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته، در جمع نمازگزاران، هفته بسیج را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری تاکید کرد: بیشتر سخنرانی‌ها در حوزه مطالبه‌گری و در در فضای زلال دانشجویی بود که در تهران آقای محسن نراقی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به ایراد سخنرانی پرداخت و در نمازجمعه تهران با حضور آقای کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی، از برگزیدگان بسیج دانشجویی در دو بخش خواهران و برادران تجلیل به عمل آمد، همچنین نام و یاد دو بسیجی دانشجو که در اردوهای جهادی عروج کرده بودند، گرامی داشته شد و از خانواده این دو عزیز نیز در نمازجمعه تهران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه ادامه داد: در طول سال‌های گذشته تاکنون، به مناسبت‌های مختلف، دانشجویان و طلاب جوان در تریبون‌های نمازجمعه، به عنوان سخنران پیش از خطبه حاضر می‌شوند و به تحلیل و تبیین دیدگاه تشکل خود در مسائل روز می‌پردازند و همچنین به تشریح فعالیت‌های خود می‌پردازند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در 13 آبان، نزدیک به پانصد پایگاه نمازجمعه در سراسر کشور، شاهد حضور دانش‌آموزان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها بودند و در برپایی نمازجمعه، همراهی و مشارکت و همکاری خوبی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه بسیج دانشجویی سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه علی نوری بسیج دانشجویی پیش از خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین