Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج با دو خانواده شهید مدافع امنیت مردم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه به‌مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج با دو خانواده شهید مدافع امنیت مردم در سنندج دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابتدا با حضور در منزل شهید علی مرادی که در 14تیرماه سال 61 در درگیری با ضدانقلاب در روستای کرجو به شهادت رسید، با مادر و خانواده این شهید گرانقدر در یک فضای صمیمی دیدار و از نزدیک پای حرف‌ها و دردل‌های آنان نشست.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و قدردانی از صبر و ایثار خانواده‌های آنان گفت: امشب برای عرض سلام، ادب، احترام، تکریم و قدردانی از گذشت و ایثار شما عزیزان خدمتتان رسیدم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند، تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا دانسته و هیچ‌گاه از دیدار با خانواده‌های این عزیزان خسته نمی‌شوم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی فرزندان شهید علی مرادی را به ادامه تحصیل فراخواند و اظهار کرد: در صورت نیاز برای تحصیل و کسب مدارج عالی از این یادگاران حمایت تحصیلی خواهیم کرد.

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی: تضمین آینده کشور در گرو ترویج و تبیین راه شهداستوداع جانسوز مادر با فرزند شهیدش/ توصیه مادر ‌شهید "توسنگ" به مردم برای ادامه راه امام (ره) و شهدا‌ + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان سپس با حضور در منزل «گوهر تاج قزوینی»، مادر و همسر شهید که افتخار جانبازی و لقب «زینب کردستان» را هم از سوی رهبر معظم انقلاب دارد، از سال‌ها صبر و گذشت این بانوی بسیجی نیز تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه همه به یاد شما؛ مادر رزمنده و قدردان ایثار و فدارکاری‌هایتان هستند، گفت: گرچه هیچ کس جای عزیزانتان را نمی‌گیرد اما خداروشکر که فرزندانتان در راه امنیت و اعتلای نظام به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه یاد شهدا همواره جاودانه خواهد ماند، افزود: استان کردستان بیش از 5400 شهید تقدیم انقلاب کرده که باعث افتخار و باید حفظ سیره و یاد آنان همواره ماندگار و رشادت، حماسه، سبک زندگی و داستان شهادتشان کتاب شود تا جوان امروزی با آن گنجینه‌ها آشنا شوند.

وی با ذکر اینکه شهدا عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون اند، اظهار کرد: شهدا زنده، حاضر و ناظر اعمال ما و جایگاه والایی در بین مردم جامعه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به این مادر شهید تأکید کرد: انتظار می‌رود که جانفشانی و زحمات شهدا برای نسل جوان امروزی بازگو و خاطرات و زندگینامه شهدا در قالب کتاب به نگارش درآورده شود.

فراست رضایی، مادر و همسر شهید جانباز 25درصد نیز در این دیدار گفت: وقتی قدم در منزل ما گذاشتید، خیلی از حضورتان خوشحال هستم؛ خواهر و فرزندان شهدا نیز دغدغه‌های خود را با نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کردند.

«گوهر تاج قزوینی»، مادر و همسر شهید نیز در این دیدار با ابراز قدردانی و خوشحالی از حضور نماینده ولی فقیه در کردستان در منزلشان گفت: من هیچ چیزی از کسی نمی‌خواهم اما اینکه به من سر می‌زنید باعث افتخار و این حضورتان خوشحالم می‌کند.

وی افزود: حضرت آقا نیز در سال 88 در سفر تاریخی‌شان به کردستان به منزل ما تشریف آوردند و منزل ما را با قدم مبارکشان متبرک کردند.

اتمام ساماندهی مزار شهدای خانواده خود و تشکیل پرونده شهادت فرزند دیگر بسیجی‌اش (بیژن) که در بمباران سال 61 به شهادت رسید، خواسته این مادر شهید از نماینده ولی‌فقیه در کردستان بود.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی پیش‌ از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم به همه اساتید، مربیان و معلمان، اظهار داشت: شهید مطهری در دوران معاصر همه وجودش را در تقابل با فلسفه غرب به‌کار گرفت و مبنای جدیدی در حوزه تولید اندیشه ایجاد کردند.

وی گفت: هر انقلاب ساختار و سازمانی نیاز به متن و محتوای متناسب با اهداف آن انقلاب دارد که شهید مطهری با تولید فکر و اندیشه، جانشان را تقدیم نظام و سیرت انقلاب را تضمین کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: بدخواهان و منافقانی که از روز اول با انقلاب عناد و زاویه داشتند، هر آنچه که از دستشان بر می‌آمد انجام دادند و می‌خواستند با حذف و ترور امثال مطهری‌ به نحوی ابهت انقلاب را از بین ببرند اما بعد از این شهید والامقام، مطهری‌ها زنده و اندیشه‌ها و تفکرات نوینی متناسب با انقلاب به وجود آمد.

وی با یادآوری سخنی از امام راحل(ره) درباره شهید مطهری افزود: امام خمینی(ره) فرموده همه آثاری که از این شهید به جا مانده بی‌اثتثنا خوب است؛ رهبر معظم انقلاب نیز فرموده این شهید گرانقدر نگاه بسیار عمیق و یک پژوهشگر و محقق در تراز مکتب انقلاب بود.

توکلی با بیان اینکه شهید مطهری با اندیشه‌هایشان رفع شبهه و جامعه را بیدار کردند، خاطر نشان کرد: این شهید والامقام در حوزه کلام، فقه، تاریخ، اندیشه‌ها و مسائل سیاسی اجتماعی و فرهنگی و تربیتی، خدمات اسلام به ایران و ایران به اسلام همیشه با مبنای عقل و نقل چراغ راهی برای همه پژوهشگران مربیان و اساتید شدند.

ترویج گفتمام شهید مطهری و مبارزه با خرافه‌گرایی

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان، ترویج گفتمان شهید مطهری را جزو برنامه‌های اولویت‌دار این هفته ذکر کرد و بیان داشت: مبارزه با خرافه‌گرایی از جمله اهداف این مکتب و گفتمان است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان دین‌ستیزی و دین‌گریزی را یکی از آفت‌های جامعه کنونی و اهداف غربی‌ها خواند و عنوان کرد: اگر بتوانیم اندیشه‌های شهید مطهری که برگرفته از قانون و اسلام است را ترویج دهیم، می‌توانیم دین عمومی را مدیریت و رسالت تبیین را ادا کنیم.

فریاد مطهر از زادگاه امام شافعی طنین‌انداز می‌شود

وی ابراز داشت: امروز فریاد شهید مطهری دادخواهی از مظلومان و ستم‌دیدگان عالم است که در غزه در تقابل با جنایت رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان بیان کرد: امروز در همین کردستان، فریاد دادخواهی بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی از خواستگاه و محل تولد امام شافعی که برادران اهل سنت و محبان اهل بیت(ع) به این مکتب باور دارند، بلند شده است. هر کسی می‌خواهد به این مکتب بپیوندد می‌تواند این ظرفیت و خانواده را به ازای معرفتی برساند.

وی با گرامیداشت روز معلم گفت: برای پاسداشت روز معلم، ویژه برنامه‌های مختلفی در استان تدارک شده تا قدردان زحمات آنان باشیم. همه ما باید مبلغ  و اندیشه‌های ناب را ترویج کنیم، مبنای شهید مطهری یاد دادن اندیشه‌ها نیست بلکه اندیشیدن است.

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن

توکلی بیان کرد: در مواجه با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن راهی جز اجرای فرمان حضرت آقا و جهاد تبیین نداریم.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کردستان خبر داد و افزود: بیشتر برنامه‌های این ایام تبیینی و ترویجی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به روز شمار هفته عقیدتی سیاسی سپاه پرداخت و عنوان کرد: روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه گفتمان مطهری، یکشنبه نهم اردیبهشت ماه تعلیم و تربیت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه؛ برگزاری کرسی‌‌های آزاداندیشی، جلسات تبیینی، تحلیل و گفت‌وگو پیدامون کرامت زن و حجاب و تجلیل از اساتید زن، تبیین مکتب مطهر و مشق مطهر از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی اضافه کرد: تجلیل از پژوهشگران و نواختن زنگ در مدارس، همایش مطهر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه و جماعات و فرهنگیان و تجلیل از هادیان و اساتید بسیجی، اجرای زنگ سپاس معلم و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

برگزاری تجمع استکبارستیزی

توکلی حضور در نماز جمعه و تجمع استکبارستیزی تحت عنوان فریاد مطهر و دادخواهی مظلومیت شهید مطهری را جزو  برنامه‌های پایانی این هفته ذکر کرد و یادآور شد: کیفی‌سازی برنامه‌ها مورد توجه دفاتر نمایندگی‌ولی فقیه در سپاه شهرستان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور