Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال مالی تا پایان تیرماه بوده و زمان زیادی وجود ندارد و نباید جذب اسناد خزانه به دقیقه ۹۰ سپرده شود.

او افزود: پارسال همه اعتبار اسناد خزانه در کهگیلویه و بویراحمد جذب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: توجه ویژه به استان های توسعه نیافته رویکرد دولت سیزدهم است و بر همین اساس  اتفافات خوبی  را در سال ۱۴۰۱ شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دولت در زمینه اختصاص بودجه در سال جدید توجه جدی به استان خواهد داشت.

شهابی نسب تاکید کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در دست تهیه بوده که می طلبد مدیران کل استانی و دستگاه های اجرایی در این ماه ها برای دفاع از طرح های ملی و استانی جهت تامین اعتبارات لازم در وزارتخانه های خود حضور فعالی داشته باشند.

او با اشاره به بودجه استان در سال ۱۴۰۰، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: نزدیک به  هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مبادله شده و حدود هزار و ۴۷۰ پروژه در دست اجراست.

شهابی نسب عنوان کرد: اعتبارات مربوط به پروژه های سفر رئیس جمهور ابلاغ و پروژه ها جمع بندی شده و به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.

او بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه باید ابلاغ اعتبار کند و مدیران دستگاه های اجرایی باید اعتبارات پروژه ها را پیگیری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ابراز داشت: در این میان عمده پروژه ها ملی بوده و از جمله پروژه ها جاده پاتاوه-دهدشت با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پروژه محور یاسوج به سی سخت،سد تنگ سرخ و دیگر طرح ها است.

او با اشاره به ظرفیت ماده قانونی تبصره ۵ قانون بودجه، گفت: دو نوع تهاتر مالیاتی و بانکی وجود دارد که تهاتر نوع اول  پنج هزار میلیارد تومان و در تهاتر نوع دوم ۳۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

شهابی نسب عنوان کرد: مدیران به پیمانکاران اعلام کنند که بدهکاری خود را تهاتر کنند.

او ابراز داشت: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تعهدات پیمانکاران در استان وجود دارد که می توان با تهاتر مقدار زیادی از حجم این بدهی کم  شود.

شهابی نسب ادامه داد: رویکرد دولت در بودجه ۱۴۰۱ پروژه های اقتصاد محور و برنامه محور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: رشد اقتصادی برای استان ۹ درصد پیش بینی شده است و چهار بخش کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات مدنظر قرار دارد.

شهابی نسب بیان کرد: همه استان ها سال آینده باید در رشد اقتصادی شرکت کنند.

او اضافه کرد : سال آینده صندوق توسعه در همه استان ها به ریاست استانداران وقت تشکیل می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ابراز داشت: کارکرد این صندوق به صندوق توسعه ملی شباهت دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیریت و برنامه ریزی تخصیص بودجه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان میلیارد تومان شهابی نسب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکانپور با حکم داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به عنوان رییس اداره سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

بر همین اساس، باید منتظر جایگزین او در سازمان غذا و دارو بود.

کد خبر 6093764 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها