Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی از جدایی «اوله گونار سولسشر» از این باشگاه خبر داد. از همان دقایق ابتدایی گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی سرمربی نروژی به سوژه اصلی مطبوعات دنیا بدل شد. هر یک از رسانه‌ها پیش‌بینی خود برای نیمکت داغ شیاطین سرخ را مطرح کردند و در همین رابطه گزینه‌هایی مثل لوپتگی، لوئیز انریکه، لوران بلان، وین رونی، اریک تن هاگ، زین الدین زیدان، براندن راجرز و مائوریسیو پوچتینو مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*عدم تمایل زیدان جدی است


تایمز انگلیس: زیدان به دلیل مشکل زبان و عدم توافق همسرش برای زندگی در شهر منچستر پیشنهاد یونایتد را رد کرده است

همه مربیان به دلیل حضور در یک تیم دیگر، حضورشان در یونایتد در هاله‌ای از ابهام است و باشگاه منچستریونایتد علاقه دارد تا زیدان سرمربی آنها شود. با این حال طبق آخرین اخبار، زیدان به دلیل مشکلاتی همچون زبان و عدم توافق همسرش برای زندگی در شهر منچستر با پیشنهاد یونایتد موافقت نکرده و تصمیم ندارد در این شرایط از فصل هدایت این تیم را برعهده گیرد.

*انریکه و ماجرای دروغ آوریل 

در خصوص دیگر گزینه‌ها نیز صحبتی جدی مطرح نشده ولی لوئیز انریکه  و اریک تن هاک نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. روز گذشته خبری در رسانه‌های اروپایی منتشر شد که رونالدو پیشنهاد داده تا انریکه سرمربی شیاطین سرخ شود ولی سرمربی تیم ملی اسپانیا نسبت به این خبر واکنش نشان داد و آن را دروغ نامید.

انریکه شب گذشته در مصاحبه با اسکای اسپورت به طنز گفت: امروز مگر 13 آوریل است که شما می‌خواهید دروغ بگویید؟ 

اریک تن‌هاگ نیز پس از برد در بازی شب گذشته، علاقه به سرمربیگری در یونایتد را رد کرد و این سوالات را احمقانه خواند.  براندن راجرز یکی از گزینه‌های جدی برای یونایتد محسوب می‌شود و در هیچ رسانه‌ای خبری در خصوص لوپتگی مطرح نشده است. حتی برخی نوشتند که شاید وین رونی، سرمربی کنونی دربی کانتی هدایت یونایتد را برعهده گیرد که بیشتر شباهت یک پیش بینی دارد. 

*پوچ آماده ترک مسی و نیمار

اما دیل میل انگلیس امروز با یک گزارش عجیب جلد خود را بست. این رسانه معتبر انگلیسی‌ها نوشت که «مائوریسیو پوچتینو» کاملاً مشتاق است تا با استعفا از پاریس، سرمربی جدید منچستریونایتد شود.

پوچتینو با اینکه در پاریس مربی ستارگانی مثل مسی، نیمار و امباپه است ولی به هر حال به دلیل مشکلات همسرش علاقه دارد به انگلیس بازگردد. دیل میل گزارش داد که خانواده پوچتینو در فرانسه زندگی نمی‌کنند و همچنان در لندن هستند. این موضوع باعث شده تا پوچ برای نزدیک بودن به خانواده خود به فکر بازگشت به انگلیس باشد.

دیل میل البته از راجرز، زیدان و رالف رانگنیک نیز به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت شیاطین سرخ پرده برداشت. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی برای منچستریونایتد رخ خواهد داد. این تیم فرداشب در لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف ویارئال خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زیدان سرمربی جدید منچستریونایتد سولسشر پوچتینو گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند