Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:29:16 GMT

توسعه روستایی و تامین مسکن در جنوب فارس مد نظر است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۴۳۷۷

توسعه روستایی و تامین مسکن در جنوب فارس مد نظر است

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا الله زمانی در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد بر لزوم قابلیت‌های توسعه در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: نباید از قابلیت‌های توسعه روستایی و تأمین مسکن شهری در جنوب فارس غافل شد، شهرستان لامرد و سایر شهرستان‌های جنوبی فارس قابلیت‌هایی شگرف در توسعه روستایی و شهری دارند که باید از آن بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست با ارائه پیشنهاداتی در راستای جذب اعتبارات عمرانی این شهرستان خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن با توجه به محدودیت منابع اعتباری تلاش کرده است تا سهم عادلانه از توسعه را شامل همه شهرستان‌های فارس کند اما لازم است دستگاه‌های دولتی و نهادهای مسؤول نیز در این عرصه به میدان بیایند تا آنچه شایسته مردم شریف این شهرستان است محقق گردد.

زمانی با برشمردن قابلیت‌های طرح مسکن اقدام ملی در شهرستان لامرد افزود: تا کنون بیش از سه هزار و ۸۰۰ متقاضی در استان فارس برای مسکن اقدام ملی وجوه را واریز کرده‌اند که این مبالغ اعتباری معادل ۲ هزار میلیارد ریال در اختیار این طرح قرار داده است، بخش قابل توجهی از این وجوه در شهرستان لامرد به عنوان آورده متقاضیان جذب شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس طرح مسکن اقدام ملی را یک طرح برای تأمین مسکن اقشار مختلف در استان فارس و شهرستان لامرد دانست و گفت: آورده متقاضیان در حوزه راه و شهرسازی لارستان که بنیاد مسکن بر اساس آن برنامه ریزی می‌کند بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است که سهم شهرستان لامرد در این حوزه قابل توجه است، تعداد افراد متقاضی که آورده خود را واریز کرده‌اند نیز بیش از ۲۲۰۰ نفر است که شمار قابل توجهی از این افراد در شهرستان لامرد تقاضای خود را ارائه داده‌اند.

کد خبر 5357794

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن فارس لارستان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل شهرستان لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

امتداد - مدیرکل بنیاد مسکن کرمان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، ضمن قدردانی از اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی و تسهیلات‌دهی به پروژه‌های نهضت ملی گفت: بانک مسکن همواره در پرداخت تسهیلات پیشتاز بوده و عملکرد قابل تقدیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان در دیدار با عقیل زینلی مدیر شعب بانک ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بانک مسکن در کمک به تحقق اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: ارتباط بانک و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده است و این موضوع زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

محمدی ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن همچون گذشته در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و کمک به توسعه و بهسازی مسکن روستایی تعامل سازنده‌ای با بنیاد مسکن استان داشته باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و طرح نهضت ملی مسکن گفت: تمام تلاش ما در راستای عمل به رسالت اصلی بانک و کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه است.

زینلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در استان تعداد ۲ هزار و ۷۶۰ واحد توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شده است که انعقاد قرارداد تعداد یک هزار و ۷۲۳ واحد به مبلغ هفت هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر شعب استان گفت: در بخش تسهیلات مسکن روستایی نیز در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و مقاوم‌سازی تعداد ۲ هزار و ۵۷۷ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته که مبلغ ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال برای بهسازی هزار و ۵۱۷ واحد پرداخت شد.

زینلی افزود: مبلغ ۴۵۸ میلیارد ریال نیز از اعتبار سال جاری برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خدمات ماندگار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در ساخت مسکن روستایی بیان داشت: با توجه به حوزه کاری مشترک بسیار زیاد بین بانک مسکن و بنیاد مسکن امیدواریم در سایه این همکاری، توسعه و بهسازی مسکن روستایی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که نیمی از تسهیلات مسکن روستایی مربوط به منطقه جنوب استان است، افزود: تمهیداتی با همکاری بنیاد مسکن در حال انجام است تا پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تسریع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود