Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی هجوم یک خودروی شاسی بلند به سمت جمعیت حاضر در مراسم رژه استقبال از کریسمس در ایالت ویسکانسین آمریکا، دست‌کم پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۴۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک خودروی شاسی بلند یکشنبه شب به وقت محلی به سمت جمعیت حاضر در مراسم رژه استقبال از کریسمس در منطقه «واکیشا» ایالت «ویسکانسین» هجوم برد و دست‌کم پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۴۰ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه سی ان ان، مقام‌های دولتی شهر واکیشا تأیید کردند که دست‌کم پنج نفر در حادثه هجوم یک خودرو به سمت جمعیت مردم جان خود را از دست دادند و ۴۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در بیانیه‌ای که مقام‌های این شهر در شبکه‌های اجتماعی قرار دادند، در این خصوص نوشته شده است: «در این برهه از زمان، ما می‌توانیم مرگ پنج نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر را تأیید کنیم اما با جمع‌آوری اطلاعات بیشتر، ممکن است این آمار تغییر کند».

شبکه سی ان ان پیش از این گزارش کرده بود، مسئولان بیمارستان کودکان ویسکانسین که در میلواکی است اعلام کردند که در حال درمان ۱۵ بیماری هستند که در تراژدی رژه کریسمس آسیب دیدند.

در بیانیه بیمارستان کودکان ویسکانسین آمده است: «بیمارستان کودکان ویسکانسین پس از دریافت اطلاعیه از نیروهای اجرایی درباره حادثه در رژه تعطیلات کریسمس واکیشا، فوراً برای پذیرش سیلی از بیماران آماده شد».

این بیانیه می افزاید: «از ساعت ۲۰:۰۰، بیمارستان کودکان ویسکانسین، ۱۵ بیمار از این حادثه را دریافت کرد و تا آن زمان، هیچ‌گونه گزارشی درباره تلفات جانی در بیمارستان ما گزارش نشده بود».

مرکز پزشکی «آرورا سامیت»، بیمارستانی در شهرستان واکیشا، یکشنبه شب به سی ان ان گفت که در حال درمان ۱۳بیمار است.

سه بیمار در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارند و وضعیت چهار نفر جدی اعلام شده است و حال ۶ نفر تاحدودی مساعد است.

مقام‌های واکیشا پیش از این اعلام کرده‌ بودند که چندین نفر در این تراژدی جان خود را از دست داده‌اند اما تصریح کرده‌اند تا زمان اطلاع‌رسانی به خانواده‌هایشان، تعداد دقیق آن‌ها را اعلام نخواهند کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای امنیتی فردی که با خودرو به سمت جمعیت حاضر در رژه استقبال از کریسمس حمله‌ور شده‌ است را دستگیر و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

«دن تامپسون»  رئیس پلیس واکیشا نیز در یک کنفرانس خبری شب گذشته به وقت محلی اعلام کرد که یک خودروی شاسی بلند قرمز رنگ وارد رژه کریسمس شهر شد و مردم حاضر را زخمی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی ویسکانسین آمریکا جان خود را از دست سمت جمعیت یک خودروی ۴۰ نفر پنج نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند