Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر شعبانی رئیس مرکز اورژانس شهرستان مرودشت گفت: در تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس این شهرستان مشخص شد دختر نوجوان ۱۴ ساله‌ای دچار کاهش سطح هوشیاری شده و نیازمند دریافت اقدامات درمانی است.

او بیان کرد: پس از رسیدن، نیرو‌های اورژانس و انجام مراقب‌های لازم مشخص شد بیمار نیازمند انتقال به بیمارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی تصریح کرد: بیمار در راه انتقال دچار ایست قلبی تنفسی شد که با تلاش و سرعت عمل نیرو‌های اورژانس بیمار از مرگ نجات یافت و برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال یافت.

رئیس مرکز اورژانس شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه ایست قلبی  تنفسی، اگر سریع مورد درمان قرار نگیرد باعث مرگ ناگهانی می‌شود، ادامه داد: فرا گرفتن مهارت احیای قلبی ریوی برای تمام افراد جامعه ضروری بوده و مهمترین شاخص در نجات بیمارانی که دچار ایست قلبی تنفسی می‌شوند شروع احیا در لحظات اولیه حمله قلبی است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس ایست قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه تصادف مینی بوس با لیفان ساعت ۲۲و ۳۸ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان آزادگان روبه روی شهرک گلدیس شاهین شهر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ۵ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره مصدومیت ۱۵ نفر شامل ۷ نفر مرد و ۸ نفر خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095526

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم