Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه هفته بسیج با رویکرد توانمندی و دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات در استان هرمزگان، با حضور استاندار هرمزگان در محل مسجد جامع بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، استاندار هرمزگان در بازدید از این نمایشگاه، ضمن گفت‌وگو با بسیجیان شهرستان های مختلف استان، ظرفیت ها و توانمندی های قرارگاه‌های تحول محلات و دستاوردهای آنان را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دوستی در بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه بسیج یکی از اصلی‌ترین ستون‌های نگهدارنده جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: بسیج بنا به ضرورت در هر جایی که کشور احساس نیاز کند، حضور دارد.

دوستی با اشاره به حضور پررنگ بسیج در عرصه های مختلف، بیان کرد: در زمینه محرومیت زدایی، امداد رسانی در زلزله، سیل، شیوع بیماری‌های همه گیر و هر اتفاقی که در کشور رخ می‌دهد و نیازمند حضور بسیجیان باشد، شاهد حضور بسیج هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین بازو و یار مردم در شرایط گوناگون بسیج است؛ همانطور که در زلزله فین شاهد نقش پر رنگ بسیج و سپاه در همه مراحل و از دقایق اولیه زمین‌لرزه در کنار مسئولان محلی در خدمات رسانی به مردم بودیم.

دوستی تصریح کرد: هیچ فاصله‌ای بین ما به عنوان بخش دولتی و بسیج وجود ندارد؛ دولت، ارتش،‌ سپاه و بسیج در کنار هم برای حل مسائل و مشکل‌های مردم تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: نقش بسیج در همه عرصه ها مشهود است و با خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی که انجام می‌شود، شاهد نقش پررنگ تر بسیج در جامعه خواهیم بود.

دوستی عنوان کرد: قرارگاه تحول محلات ایده خوب و مترقی محسوب می شود؛ اینکه تحول را بتوان از بخش‌های کوچک جامعه رقم زد اتفاق مبارکی در راستای توانمندسازی است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: مجموع اتفاق‌هایی که در حوزه شبکه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و سازندگی توسط بسیح رخ داده، می تواند تحول بزرگی را در گام اول در محله‌ها و در گام بعدی در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان بسیج جمهوری اسلامی ایران زلزله خدمات رسانی به مردم جامعه نمایشگاه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند