Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح اول آغاز ماه برای سراسر ایران به ویژه استان گیلان بوی ماه مهر را می‌دهد. دو سالی است که به واسطه شیوع ویروس کرونا مدارس و آموزش‌های حضوری برای دانش آموزان تعطیل و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی انجام شده است اما از امروز و با نظر ستاد ملی مدیریت کرونا با توجه به ثبات نسبی کرونا در کشور و همچنین واکسیناسیون تعداد قابل توجهی از دانش آموزان، معلمان، اولیای مدارس و دانش آموزان بازگشایی مدارس به صورت حضوری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید به این نکته اشاره شود تا زمانی که مدارس نتواند شرایط پیش بینی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و همچنین ستاد مدیریت کرونا را در زمینه رعایت همه موارد پیش بینی شده در دستور العمل ابلاغی را فراهم کنند مدارس باز نمی‌شود. شرایطی که در برخی از مناطق استان گیلان نیز شاهد آن هستیم با وجود آغاز رسمی آموزش‌های حضوری در مدارس هنوز برخی مدارس گیلان تعطیل هستند.

حضور بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموزان در مدارس گیلان

مدیر کل آموزش و پرورش در حاشیه بازگشایی حضور مدارس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از امروز بیش از ۳۵۹ هزار دانش آموز وارد مدارس می‌شوند، اظهار کرد: این دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پس از حدود دو سال آموزش مجازی به صورت حضور در مدارس حاضر شده اند.

محمد رحمتی با بیان اینکه از این تعداد ۱۹۴ هزار و ۱۲۹ دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند، ادامه داد: ۹۳ هزار و ۲۸۷ نفر دانش آموز در مقطع متوسطه اول و ۸۴ هزار و ۶۳۴ نفر دانش آموز نیز متوسطه دوم هستند.

وی گفت: ۱۲ هزار و ۶۴۳ دانش آموز گیلانی هم در مقطع پیش دبستانی تحصیل می‌کنند که حضور آن‌ها در مدارس اجباری نیست.

کد خبر 5357760

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس استان گیلان ویروس کرونا محمد رحمتی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی