Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی خمر امروز در آغاز برنامه طرح زمستانی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح زمستانی همه ساله از 20 آذر آغاز و تا پایان سال ادامه داشته که امسال برابر اعلام پلیس راه ناجا با توجه به شروع  سرما در محورهای کشور ، این طرح امسال از 1 آذر همزمان در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: همکاران و عواملی که امروز اینجا مستقر هستند به  نمایندگی بیش از سه هزار  نیروی اعم از پلیس راه – راهور – عوامل انتظامی –راهداری و حمل و نقل جاده ای -  اورژانس – جمعیت هلال احمر – شرکت امداد جاده ای –آتش نشانی - هواشناسی و .... که در این طرح مشارکت دارند هستند .

رئیس پلیس راه شمال استان هدف از اجرای این رزمایش را  انسجام و یکپارچگی دستگاه های همسو برای ارتقاء ایمنی سفرها و ارائه هرچه بیشتر خدمات در جهت آسایش و آرامش هموطنان اعلام نمود.

خمر گفت: هموطنان عزیز حتما قبل از سفر برای غافل گیر نشدن در جاده ها ، با شماره های 141 سازمان راهداری کشور و شماره 120 سامانه گویا پلیس راهور تماس از وضعیت راه های کشور اطلاع حاصل کنند.

وی از همه کاربران ترافیک خواست: در 4 ماه پایانی سال همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام رانندگی از قبیل زنجیر چرخ، برف پاک‌کن، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروها به جهت جلوگیری از بخارزدگی شیشه خودرو و کاهش دید راننده را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پلیس رزمایش زاهدان راهداری زمستانه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان