Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام شورایِ وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در بیانیه‌ای به شرح زیر  همه جریان‌های سیاسی استان را به وحدت برای توسعه استان فراخواند.

استان ایلام با مردمی آگاه به زمانه و غیور در آستانه ورود به قرن جدید و در طلیعه گام دوم انقلاب، مانند تمام روزهایی که در ۴۳ سال گذشته بر این مرز و بوم گذشته و گزاف نیست که گفته شود هر روز آن یک یوم الله بوده است، استانی بوده که همیشه پای کار انقلاب و نظام اسلامی در تمامی ابعاد بوده است و بارها خود را در آوردگاه‌های بزرگ چه با قدم و چه با قلم و چه با نثار خون و جانبازی عزیزانش اثبات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام اگر چه منتقد تأخیر دولت سیزدهم در تعیین استاندار برای استان ایلام بود، بر همکاری همه جانبۀ خود با گزینۀ توانمند معرفی شده از سوی وزارت محترم کشور جهت مدیریت ارشد استان تأکید دارد.
اینک ضمن تبریک به آقای دکتر حسن بهرام‌نیا بابت توفیقی که برای خدمتِ صادقانه در استانی که در گذشته نه چندان دور در آن مشغول به فعالیت بوده‌است، آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت همه جانبه حول محور وحدتِ نیروهای انقلاب در راستایِ توسعه استان ایلام اعلام داشته و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت به مردم استان ایلام و اهداف متعالی نظام اسلامی را دارد.
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام ضمن تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استان در راه رسیدن به اهداف دولت سیزدهم که همانا توسعه متوازن استانی، منطقه ای و ملی در کنارِ فسادستیزی و برقراری عدالت همه جانبه است، از استاندار محترم ایلام می‌خواهد که تعامل با تمام جریانات و ظرفیتهای انقلابی استان که دغدغه همه آنها جبران عقب افتادگی و توسعه نیافتگی استان و حل مشکلات زیرساختی عمده و پیشبرد توسعه صنعتی استان  است را در سرلوحه فعالیت و دستور کار قرار دهند.  
دکتر بهرام‌نیا که سال‌های زیادی در حوزه نفت و گاز از پایه‌ای ترین تا بالاترین رده های مدیریتی حضور موثر داشته و چهار سال در مجلس نیز رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی بوده است، خواهد توانست با کمک جوانان و متخصصان بومی استان توسعه صنعتی بر پایه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان را راهبری کند و مضاف بر آن با شناخت خوبی که از استان به واسطه حضور در معاونت سیاسی استانداری ایلام داشته اند با بافت فرهنگی و اجتماعی استان و آسیبهای مبتلا شده مردم به آن آشنایی کامل دارند و لذا توقع جامعه از ایشان بیشتر است.
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام همچنین از تمام جریانات سیاسی، تشکلها، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری و اجتماعی دعوت می کند که در طلیعه گام دوم انقلاب حول توسعه استان همه با هم وحدت داشته باشند و به مدیریت ارشد استان جهت پیاده کردن صحیح برنامه های دولت مردمی و انقلابی تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام حسن بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است