Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی (طرح نهضت ملی مسکن) کلنگ زنی شد، گفت: در این سفر، وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن ۷۴۴ واحدی کوی برکت و کوی زنگان بازدید و در روند اجرای پروژه‌ها قرار گرفت.

 

محورهای اصلی زنجان تا سه سال آینده تبدیل به بزرگراه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در این استان پیش‌بینی شده است و این استان در این زمینه جزو استان‌های پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتباراتی برای راه‌های استان در نظر گرفته شده که در این خصوص نیز حدود ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا بخشی از مشکلات پروژه‌های حوزه راه زنجان رفع شود، افزود: با تخصیص این میزان اعتبار شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های حوزه راه در زنجان خواهیم بود و با توجه به پیشی بینی تخصیص اعتبار در سال‌های آینده تمام محورهای اصلی زنجان تا سه سال آینده تبدیل به بزرگراه می‌شود.

بیات منش با بیان اینکه پروژه خط آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های مهم در کشور است، گفت: حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط دوم راه‌آهن زنجان به قزوین مورد نیاز بود که توافقات لازم برای تخصیص این اعتبار در سفر روز  پنج شنبه رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور کبودرآهنگ - قیدار - همدان، گفت: ۳۰ میلیارد تومان نیز برای محور کلور - درام پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تصویب توسعه باند فرودگاه زنجان، گفت: این طرح برخی مشکلات فنی دارد که مورد بررسی قرار گرفته و منابع برای انجام فاز مطالعات این امر تامین می‌شود.

بیات منش با اشاره به اینکه برای پروژه‌های زنجان به دندی و تخت سلیمان و زنجان به بیجار بیش از ۳۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان ۴۷ کیلومتر در ۲ محور بهره‌برداری شد که ۳۵ کیلومتر آن در محور زنجان به بیجار و ۱۲ کیلومتر نیز از سلطانیه به خدابنده و در ادامه به کبودرآهنگ در استان همدان است و برای احداث این محور در استان نیز حدود پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و کل اعتبار هزینه شده برای ۲ جاده هم حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: ۶۰ کیلومتر از پروژه دو بانده کردن محور زنجان به بیجار باقی مانده که عملیات اجرایی ۳۰ کیلومتر از آن در استان زنجان و در استان کردستان نیز ۱۲ کیلومتر در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران پروژه دو بانده کردن جاده‌های استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است، ابراز داشت: پروژه‌های زنجان – دندی – تخت سلیمان شاخه غربی و زنجان – بیجار شاخه جنوبی در قالب یک طرح تعریف شده‌اند و امسال ۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای این دو پروژه در نظر گرفته خواهد شد و با تزریق اعتبار این پروژه‌ها طی بازه زمانی چهار یا پنج سال به پایان می رسند.

بیات منش ادامه داد: بر اساس قیمت روز حدود ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه دو بانده کردن محور زنجان به بیجار نیاز بوده و برای پایان همه پروژه‌های دو بانده در استان زنجان ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی گفت: همزمان با سفر هیئت دولت به استان زنجان، میز ارتباط مردمی حوزه راه و شهرسازی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی به مدت دو روز در جهت پاسخگویی به شکایات، مشکلات، درخواست‌های مردمی در محل راه و شهرسازی زنجان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: در این راستا فعالین عرصه راه و مسکن و مردم استان با حضور در راه و شهرسازی مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان تام الاختیار وزیر در میان گذاشته و نسبت به بررسی و رفع مشکلات مطروحه اقدام کردند.

بیات منش ادامه داد: نمایندگان تام الااختیار راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، راهداری، حمل و نقل، راه آهن، فرودگاه و بانک مسکن  از صبح روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه تا اواخر روز پنجشنبه در میز خدمت حضور داشته و پاسخگوی مشکلات و پیشنهادات مردم استان بودند و استقبال از میز خدمت راه و شهرسازی بی نظیر بود.

انتهای پیا/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: بیات منش وزیر راه و شهرسازی پروژه مسکن ملی استان زنجان راه آهن فرودگان سفر دولت وزیر مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان میلیارد ریال اعتبار وزیر راه و شهرسازی زنجان به بیجار میلیارد تومان بیات منش دو بانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی