Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۶۶ درصد از جانباختگان‌ ناشی از تصادفات در استان گیلان، عابران‌ پیاده و موتورسواران هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در حاشیه آغاز رزمایش امداد زمستانی ناجا با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: رزمایش زمستانی یگان‌های امدادی گیلان از امروز تا 20 اسفندماه در سطح استان گیلان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور 50 تیم گشت شامل 196 نفر از ماموران ناجا در اجرای طرح مذکور گفت: این افراد در گردنه‌های برف‌گیر و محورهای استان حضور می‌یابند و تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی وسیله نقلیه، کاهش جانباختگان ناشی از تصادف، کنترل تجهیزات و ایمنی از جمله اهدافی است که پلیس دنبال می‌کند.

سردار ملکی با بیان اینکه پلیس در سطح محورهای استان از تردد خودروهای دارای نقص و خودروهایی که تجهیزات ایمنی ندارند جلوگیری می‌کند تصریح کرد: از صدا و سیما و رسانه‌ها هم انتظار می‌رود که نسبت به اطلاع‌رسانی به‌موقع در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای استان اقدام کنند.

طرح امداد زمستانی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در استان گیلان آغاز شد20 هزار بسیجی‌ "نمایش اقتدار" هفته بسیج در گیلان را اجرا می‌کنند75 درصد گروه‌های هدف در استان گیلان مقابل کرونا واکسینه شدند

وی از استقرار و فعالیت تیم‌ها در نقاط برف‌گیر استان جهت خدمات‌رسانی به‌موقع به مسافران خبر داد و بیان داشت: داشتن جایگاه سوخت سیار، نمک‌پاشی و شن‌ریزی از جمله مسائل ضروری است و باید مورد توجه باشد تا شاهد انسداد مسیر و متوقف شدن خودروها در مسیر نباشیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان به استقرار و تجمیع واحدهای امدادی اورژانس و امدادگران در کنار پاسگاه‌ها و پلیس برای ارائه خدمات بهتر به مسافران اشاره کرد و گفت: در حوزه کاهش جان‌باختگان ناشی از تصادفات در گیلان امسال با کاهش 12 درصدی در سطح استان روبه‌رو بودیم.

سردار ملکی با بیان اینکه 66 درصد از جانباختگان‌ ناشی از تصادفات در استان، عابران‌ پیاده و موتورسواران بوده‌اند ابراز داشت: از عزیزان موتورسوار خواهشمندیم که از کلاه ایمنی استفاده کنند تا کمتر شاهد این باشیم که کسی در تصادفات جان خود را از دست بدهد.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: گیلان یک استان مسافرپذیر است و تردد در سطح استان به ویژه از سه‌شنبه‌ها روند رو به افزایش به خود می‌گیرد و این مسئله حجم کاری همکاران بخش ترافیک را مضاعف کرده است.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات موتورسواران در تهران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تابستان، فصل مرگ موتورسواران! کلاه ایمنی مجهز به سیستم موقعیت‌یاب جهانی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • افزایش تصادفات موتورسواران در تهران (فیلم)
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد