Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  احمد وحیدی وزیر کشور روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، گفت: باید کشور را استاندار محور اداره کنیم نه وزارتخانه محور و برای این منظور بخشی از اختیارات وزارتخانه‌ها به استانداران تفویض می‌شود و وزارتخانه ها بیشتر نقش حمایتی و نظارتی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در بودجه ۱۴۰۱، بودجه استانی با محوریت اختیار عمل بیشتر استانداران در نظر گرفته شده و این پیشنهاد به رئیس جمهوری ارائه شده است.
وزیر کشور در خصوص اعطای اختیارات بیشتر به استانداران هم گفت: برای تحقق این امر مصوبه‌ای به هیات دولت ارائه خواهیم کرد.
وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود  ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور بر ضرورت تعامل نزدیک‌تر و بیشتر با نمایندگان ملت تاکید کرد و گفت: باید ارتباطات گسترده‌ای با نمایندگان ملت داشته باشیم و در این خصوص معاونین وزارتخانه‌ها ارتباطات بیشتری با نمایندگان برقرار می‌کنند.
وی همچنین از استانداران خواست تعامل، همکاری و همراهی بیشتری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشند.
وزیر کشور در پایان با بیان اینکه وزارت کشور، وزارتخانه مادر و انقلابی است؛ یادآور شد: کارکنان این وزارتخانه اعم از استانداران، فرمانداران با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تحرک عمل بالا باید اهتمام بیشتری در انجام  ماموریت‌های محوله  داشته باشند.

کد خبر 638962 برچسب‌ها احمد وحیدی دولت سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد وحیدی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند

سید محی‌الدین حسینی ارسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لازم است ملت شریف ایران به حرمت خون پاک شهیدان و برای ارتقای سطح امنیت ملی و تداوم خدمت‌رسانی مسئولان بار دیگر در انتخابات دور دوم شرکت و دشمنان داخل و خارج از کشور را نومیدتر از گذشته کنند.

حسینی ارسنجانی گفت: انتخابات مجلس پیش‌رو همچون سایر انتخابات‌ها مهم و سرنوشت‌ساز است و هر چه مشارکت مردم در این زمینه بیشتر و بالاتر باشد کشور از جهات مختلف بویژه در پیش چشم دولت‌ها و ملت‌های جهان مقتدر و مستحکم‌تر جلوه داده شده و تصمیمات بین‌المللی نظام با قوت و با قدرت فزاینده‌تری انجام و پیگیری می‌شود.

مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه داخلی و بین‌المللی نظام است

این نویسنده و پژوهشگر باسابقه شیرازی با بیان اینکه انتخابات پرشور، نماد واقعی دموکراسی مردم سالاری است خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات‌ها به نوعی پشتوانه و عرض اندام کردن نظام ما در برابر دولت‌ها و قدرت‌های جهان است و هیچ حاکمیت یا دولتی بدون پشتوانه مردمی دوام نیاورده و بدون تکیه به آرای مردم رو به نابودی و اضمحلال رفته است.

سید محی‌الدین حسینی ارسنجانی با اشاره به اینکه جمعه همین هفته یعنی ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دور دوم انتخابات در کشور و در برخی از حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود گفت: در استان فارس، مردم و هواداران نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان برای انتخاب دو نفر از بین چهار نفر کاندیدا و در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان و پاسارگاد هم برای انتخاب یک نفر از دو نفر نامزد انتخاباتی تلاش دارند.

آرای مردمی بیشتر سبب دلگرمی و انگیزه بیشتر نماینده می‌شود

این فعال رسانه بیان کرد: هر نماینده‌ای که با رأی بیشتر بتواند به مجلس راه یابد با قدرت و توان بیشتر پای کار مردم خواهد بود و دلگرم‌تر از هر زمانی در مسیر خدمت به مردم گام‌های استوار تری برمی‌دارد.

وی افزود: از این جهت باید تلاش شود در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات مجلس به دور دوم کشیده شده همه پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و با انتخاب کاندیداهای اصلح نسبت به تکمیل این چرخه مشارکت همت کنند و با حضور پرشور خود در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان شرق و غرب عالم بزنند.

حسینی ارسنجانی افزود: شکی نیست که مسئولان ارشد دولتی و نمایندگان منتخب مجلس نیز باید با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت‌های مجلس در راستای خدمات صادقانه و بی‌منت به مردم مظلوم و صبوری که همواره پای کار نظام و انقلابند همت کنند و حجم عظیم مشکلات بازمانده از کم کاری‌ها و بی توجهی‌ها و ترک فعل‌ها و وعده و عیدهای انجام نشده را کم و کمتر نمایند.

نمایندگان راه‌یافته به مجلس فکری به حال معیشت مردم کنند

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم در بسیاری از مسائل مهم زندگی از جمله در معیشت خود سخت در مانده‌اند و مدیران باید تلاشی مضاعف و همتی جهادی داشته باشند تا مبادا فقر و نداری مردم محروم و ضعیف بیش از این شود به نحوی که در قوت لایموت خود بمانند.

حسینی ارسنجانی گفت: بسیاری از همین مردمی که همواره پای ثابت نظام بوده و در انتخابات‌ها حاضر می‌شوند با مشکل مهم مثل اجاره‌های بالای منازل مسکونی مواجه‌اند یا در بیماری و بدهی، ضعف جسمی و دیگر مشکلات درگیر هستند اما به عشق وطن و نظام پای صحنه امور نظام هستند و با حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها به وصایای شهدایشان عمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: این مردم متقابلاً توقع دارند مدیران هم نسبت به این همه مشکلاتی که وجود دارد بی‌تفاوت نباشند و از واقعیات موجود کشورمان به راحتی نگذرند و در مسیر بهبود اوضاع تلاش کنند.

کد خبر 6100629

دیگر خبرها

  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت