Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش شرکت متا برای فراهم کردن رمزنگاری کامل پیام‌های فیس‌بوک و اینستاگرام مدت طولانی‌تری از آنچه انتظار داشت، زمان می برد.

به گزارش ایسنا، آنتیگون دیویس، مدیر ایمنی جهانی فیس بوک در یادداشتی برای تلگراف اعلام کرد عرضه پیامهای رمزنگاری شده به صورت پیش فرض برای فیس بوک مسنجر و اینستاگرام تا سال ۲۰۲۳ به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت رسانه اجتماعی پیش از این قصد داشت این برنامه را تا سال ۲۰۲۲ اجرایی کند اما اکنون زمان بیشتری برای انجام این کار نیاز دارد.

محرمانگی بیشتر در حال حاضر در وات‌ساپ فراهم شده اما در فیس بوک مسنجر و اینستاگرام همچنان کاربران باید یک مکالمه رمزنگاری شده را شروع کنند. شرکت متا که سابق بر این فیس بوک نام داشت، حرکت گسترده به سمت رمزنگاری و سایر قابلیتهای حریم خصوصی را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد.

بر اساس گزارش انگجت، دیویس اظهار کرد شرکت متا همچنان توانایی این را دارد که موارد سوءاستفاده را از طریق اطلاعات رمزنگاری نشده و گزارشهای کاربران شناسایی کند. این تاخیر می تواند زمان کافی فراهم کند تا این شرکت دولتها را از خدماتی که فراهم می کند، مطمئن کرده و مناقشات احتمالی را برطرف کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فيس بوك اينستاگرام فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)