Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:08:03 GMT

تاخت و تاز کرونا در روسيه

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۴۵۵

خبرگزاری آریا- با جان باختن یک هزار و 252 نفر در شبانه‌روز گذشته، تاخت و تاز کرونا در روسیه همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، با جان باختن یک هزار و 252 نفر در شبانه‌روز گذشته، تاخت و تاز کرونا در روسیه همچنان ادامه دارد.
در شبانه روز منتهی به ظهر یکشنبه، یک‌هزار و 252 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در مناطق مختلف روسیه جان باختند و این کشور بار دیگر در صدر بیشترین فوتی‌های روزانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یک هفته اخیر به طور میانگین روزانه یک هزار و 244 نفر بر اثر عوارض ناشی از کرونا جان خود را از دست داده‌اند و مجموع فوتی‌های کرونایی در این کشور به 264 هزار و 95 نفر رسیده است.
بیشتر فوت شدگان از میان افرادی هستند که اعتقادی به واکسن نداشتند.
در همین حال شمار روزانه مبتلایان با اندکی کاهش نسبت به میانگین یک هفته اخیر، به 36 هزار و 970 نفر و مجموع مبتلایان در روسیه به 9 میلیون و 331 هزار و 158 نفر افزایش یافت.
با افزایش روند مرگ و میر در آستانه سال نو میلادی، دولت روسیه اعلام کرده است در حال بررسی شرایط به منظور بازگرداندن محدودیت‌های سخت‌گیرانه است.
بسیاری از شهروندان روسی که پس از حدود دو سال رکود، به امید کسب درآمد و رونق بخشیدن به کسب کار خود، از ماه‌ها پیش غرفه‌هایی را در بازارچه‌های سال نو اجاره کرده اند، حالا از احتمال بازگشت محدودیت‌ها و تعطیلی کسب و کار خود در سال نو به شدت نگران هستند.
در این شرایط دولت روسیه باید درباره «بازگرداندن محدودیت‌ها برای مهار همه‌گیری» و «نارضایتی سراسری به دلیل آسیب دیدن کسب و کارها» تصمیم گیری کند.
در صورت لغو برنامه‌های ویژه سال نو، تعطیلی سراسری و بازگشت محدودیت‌های سخت‌گیرانه، کسب و کار‌های خرد که منبع درآمد بخش عظیمی از جمعیت روسیه به شمار می‌رود دچار آسیبی جبران ناپذیر شده و نارضایتی عمومی را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا روسیه یک هزار سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود