Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:13:09 GMT

رتبه ششمی بانوان شیمیدر در بسکتبال آسیا

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۴۶۸

رتبه ششمی بانوان شیمیدر در بسکتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان شیمیدر که پس از کسب چهار برد متوالی مقابل تیم‌های امرتات تهران، گروه بهمن، آکادمی ای‌زی بسکتبال و شهرداری گرگان به دلیل تشکیل اردوی تیم‌ ملی اعزامی به رقابت‌های 2021 کاپ آسیا تمرینات‌شان تعطیل شده بود، با بازگشت تیم ملی دوباره روند آماده‌سازی خود را از سر گرفتند.

در شرایطی که رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال بانوان در 2 گروه برگزار می‌شود، تیم شیمیدر قم به واسطه کسب چهار برد متوالی با هدایت شایسته متشرعی، صدرنشین گروه نخست است و از مصاف سوم آذر ماه با سپهرداد تهران، دیدارهای مرحله مقدماتی این لیگ را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اکثر نفرات شیمیدر در هفته‌های اخیر درگیر اردوی آماده‌سازی تیم ملی و بازی‌های این تیم در مسابقات کاپ آسیا 2021 بودند و با بازگشت بانوان شیمیدر، حالا این تیم از امروز تمرینات خود را از سر می‌گیرد تا برای رویارویی با حریفان لیگ برتری آماده شود.

خانم شایسته متشرعی سرمربی شیمیدر (سرمربی تیم ملی)، ادت آقاجانیان مدیر فنی شیمیدر (سرپرست تیم ملی) و خانم‌ها معصومه اسماعیل‌زاده، تینا عیسائیان، فائزه شهریاری، شادی عبدالوند، آناهیس خداوردیان، کیمیا یزدیان طهرانی و آیدا گل‌محمدی به عنوان بازیکن از تیم شیمیدر در مسابقات سطح (ب) کاپ آسیا حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که پس از ۴۷ سال اولین حضور خود را در رقابت‌های کاپ آسیا را تجربه می‌کرد، در این پیکارها به میزبانی اردن برای کسب عنوان پنجم به مصاف تیم سوریه رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به سود سوریه واگذار کرد.

در حالی که ایران در مقدماتی بازی‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه هم‌گروه بود، ملی‌پوشان کشورمان در اولین دیدار مقابل لبنان ۶۶ بر ۴۴ مغلوب شدند، همچنین در مصاف با سوریه ۷۸ بر ۷۱ نتیجه را واگذار کردند و در ادامه به عنوان تیم سوم گروه اول به مصاف اندونزی تیم دوم گروه دوم رفته ولی با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ مغلوب شدند.

با این نتایج تیم کشورمان در بازی برای کسب رتبه پنجم بار دیگر برابر سوریه قرار گرفته و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به نفع سوریه شد تا تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در جایگاه ششم رقابت‌های سطح B کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن قرار بگیرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم شيميدر بسكتبال فدراسيون بسكتبال كاپ آسيا شيميدر قم بانوان زنان ليگ برتر کاپ آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بیش از ۲۵ تظاهرات در شهرهای مختلف استان ادلب و حومه آن در شمال غربی سوریه برای سرنگونی ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام یا همان جبهه النصره سابق برگزار شد.

منابع آگاه در ادلب از ثبت چندین مورد از حملات دستگاه امنیتی وابسته به الجولانی به فعالان مسؤول سازماندهی تظاهرات در مناطق مختلف ادلب خبر دادند.

این خبر در حالی است که دستگاه امنیتی وابسته به هیأت تحریر الشام نتوانست تظاهرات علیه الجولانی را در شهر «اورم الجوز» در جنوب ادلب متفرق کند.

این تظاهرات‌ها در اعتراض به بازداشت برخی افراد از سوی گروه تروریستی تحریر الشام و همچنین وضعیت معیشتی مردم ساکن مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی به راه افتاده است.

گفتنی است نزدیک به نیمی از استان ادلب در شمال غرب سوریه و بخش‌های محدودی از استان‌های «حلب»، «حماه» و «لاذقیه» تحت کنترل گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) است.

کد خبر 6089233

دیگر خبرها

  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا