Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:01:56 GMT

هشدار سفارت آمریکا به شهروندانش در قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۵۰۱

هشدار سفارت آمریکا به شهروندانش در قدس اشغالی

سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به کارکنان و اعضای خانواده‌های آنها هشدار داد تا از رفتن به شهرک قدیمی شهر قدس تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، پس از انجام عملیات شهادت طلبانه در شهرک قدیمی شهر قدس که در نتیجه آن یک اسرائیلی کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند، سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به کارکنان و اعضای خانواده‌های آنها هشدار داد تا از رفتن به شهرک قدیمی شهر قدس تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفارتخانه اعلام کرد: با توجه به این که اکثر حوادث امنیتی بدون هشدار قبلی رخ می‌دهد ما از شهروندان آمریکایی می‌خواهیم تا هوشیار باشند و اقدامات مناسبی برای افزایش آگاهی امنیتی خود اتخاذ کنند.

این سفارتخانه همچنین تاکید کرد: به دلیل وقوع حواث امنیتی اخیر در اطراف شهرک قدیمی شهر قدس ما از کارمندان دولتی آمریکایی و اعضای خانواده‌هایشان می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی از این منطقه دوری کنند و وارد آن نشوند.

این هشدار امنیتی دربردارنده شماری از اقدامات از جمله دوری گزیدن از تظاهرات و تجمع‌های گسترده و دنبال کردن رسانه‌های محلی و تبعیت از دستورالعمل‌های مقامات محلی است.

پیشتر یک مسئول پلیس رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه عبری زبان «کان» در واکنش به کشته شدن یک اسرائیلی و زخمی شدن سه تن دیگر در جریان عملیات شهادت طلبانه یک شهروند فلسطینی در قدس خاطرنشان کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که ممکن است وضعیت وخیم‌تر شود و به موجی از عملیات انفرادی تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: پس از انجام این عملیات، ما در سرویس امنیتی تصمیم گرفتیم نیروها را در منطقه تقویت کنیم.

پیشتر پلیس رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک شهرک‌نشین به ضرب چاقو در شهر اشغالی یافا خبر داد.

این عملیات شهادت طلبانه ساعاتی پس از کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن سه تن دیگر در شهر قدس اشغالی در عملیات استشهادی یک فلسطینی عضو جنبش حماس صورت گرفت.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، مجری عملیات استشهادی روز یکشنبه در شهر قدس اشغالی "فادی ابو شخیدم"، از رهبران این جنبش از اردوگاه "شعفاط" بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفارت آمریکا در اسراییل زخمی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی