Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:42:46 GMT

چالش بزرگ بایرن مونیخ با واکسن نزن‌ها+عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۶۰۴

چالش بزرگ بایرن مونیخ با واکسن نزن‌ها+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرن مونیخ فردا(سه شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف اوکراین می رود.

بایرنی ها این روزها با بحران کرونا در اردوی خود مواجه هستند. 7 بازیکن بایرن در این بازی به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برند. مشکلی باشگاه بایرن مونیخ جایی حادتر می شود که برخی از بازیکنانش تا الان حاضر به تزریق واکسن کرونا نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «کیکر» آلمان در این زمینه، نوشت: سران باشگاه بایرن مونیخ به 5 بازیکنی که واکسن کرونا تزریق نکردند، هشدار جدی داد. در صورت عدم تزریق واکسن دستمزد این بازیکنان در ایام قرنطینه و تمرین نکردن پرداخت نمی شود.

ویروس کرونا این روزها در اردوی باوارایی ها مشکلات زیادی بوجود آورده است. البته بازیکنانی که حاضر به تزریق واکسن کرونا نشدند راضی نیستند نامشان رسانه ای شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان