Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:16:50 GMT

توقیف دو فروند شناور لنج صیادی عمانی در جاسک

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۷۴۱

توقیف دو فروند شناور لنج صیادی عمانی در جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد رامش جان با اشاره به اینکه حفاظت از منابع آبزیان و منافع صیادان از وظایف ذاتی این یگان است، گفت: با تاکید مدیرکل شیلات هرمزگان بر این مهم و طی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات دو فروند شناور لنج صیادی عمانی متجاوز در حریم صیادی شهرستان جاسک در حال صید شناسایی و توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان جاسک پیش از شناسایی ضمن اخذ تجهیزات کامل با یک فروند گلف سازمانی به حوزه استحفاظی اعزام که در ۱۲ مایلی موج شکن کوه مبارک به دو فروند شناور لنج مشکوک شده که پس از بازرسی شناور ها مشخص گردید هر دو شناور متعلق به کشور عمان بوده که هرکدام تعداد سه نفر ملوان به روش گرگور و قلاب مبادرت به صید غیر مجاز می‌کردند توقیف شدند.

رامش جان عنوان کرد: شناور اول حدود تقریبی ۵۰ کیلو گرم و شناور دوم حدود تقریبی ۱۵۰ کیلو گرم ماهی صید نموده بودند که صید آنها نیز طبق قانون توقیف شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگ تصریح کرد: در نهایت هردو شناور به همراه متهمین بعلت ورود و صید غیرمجاز در آبهای سرزمینی با رعایت موازین شرعی و قانونی توقیف و به اسکله بونجی شهرستان جاسک هدایت و در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی در شهرستان جاسک ارجاع داده شد.

کد خبر 5357938

منبع: مهر

کلیدواژه: توقیف شناور صیادی شیلات هرمزگان فرمانداری جاسک هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل منابع آبزیان شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد