Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از یون‌هاپ ، به فاصله چند روز پس از جی وایلی، مدیرعامل شرکت سامسونگ کره به آمریکا این شرکت اعلام کرد که این هفته تکلیف مکان‌نمایی کارخانه تولید تراشه‌های الکترونیکی جدید خود در آمریکا را مشخص می‌کند.

گفته می‌شود؛ لی در سفر خود به آمریکا با مقامات دولتی این کشور دیدار کرده و درباره راهکارها برای حل بحران نبود قطعات الکترونیکی در این کشور با آنها گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه می‌گویند: طرف آمریکایی حتی حاضر شده به سامسونگ برای ساخت یک کارخانه ساخت تراشه‌های الکترونیکی در خاک آمریکا مشوق هم بدهد.

گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد به خاطر مشوق‌هایی که از مقامات ایالت تگزاس دریافت کرده کارخانه خود را در این ایالت بنا کند. هم‌اکنون سامسونگ در سه ایالت تگزاس، آریزونا و نیویورک کارخانه دارد و احتمالا در نزدیکی یکی از این سه کارخانه تاسیسات جدید خود را بنا خواهد کرد.

گفته می‌شود این شرکت کره‌ای 17 میلیارد دلار برای ساخت کارخانه تراشه‌های الکترونیکی سرمایه‌گذاری کند.

این نخستین سفر «لی» به عنوان مدیرعامل سامسونگ پس از آزادی از زندان به اتهام پرداخت رشوه بود. سامسونگ اعلام کرده وی در این سفر همچنین با مدیران عامل مایکروسافت و آمازون هم دیدار کرده‌اند. بحران کمبود تراشه‌های الکترونیکی به خصوص در آمریکا به سرعت در حال گسترش است و تولید بسیاری از محصولات از وسایل خانه گرفته تا خودرو را تحت‌الشعاع قرار داده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2022 و یا حتی پس از آن نیز ادامه پیدا کند.

نبود قطعات الکترونیکی فقط برای صنعت خودروسازی آمریکا درسال 2021، معادل 210 میلیارد دلار ضرر به بار آورده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا خودرو کره آمریکایی ها تراشه های الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد