Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: شوراها باید برای دستیابی به منابع مالی پایدار و بدون دغدغه برنامه داشته باشند چرا که این موضوع برای تداوم فعالیت ضرورت دارد.

سید کمال‌الدین میر جعفریان در مراسم تحلیف اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها با جذب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، بستر را برای درآمدزایی و اشتغال پایدار فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی استان نماینده تمام نقاط استان هستند، افزود: استان اردبیل ۱۲ شهرستان دارد و از هرکدام یک نفر به‌عنوان نماینده یک پازل را تشکیل می‌دهند و ناکارآمدی یکی از اعضا باعث نقص و ضعف سایر اعضا شده و پازل موردنظر نیز به‌درستی چیده نخواهد شد.
میر جعفریان ادامه داد: در شورای اسلامی استان نباید تفکر منطقه‌ای حاکم شود بلکه اعضای حاضر نماینده کل استان هستند و باید برای کل استان اردبیل از شمال تا جنوب برنامه داشته باشند.
وی با بیان اینکه پارلمان محلی نشئت‌گرفته از رأی و اراده مردمی است، افزود: این اعضا ضمن اینکه باید به رأی مردم احترام قایل شوند در راستای عدالت، اخلاق و حقوق شهروندی در چارچوب مقررات گام بردارند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه اعضای شورا باید با همگرایی الگویی برای سایر ارگان‌ها باشند، ادامه داد: با آسیب‌شناسی ضعف‌ها و نارسایی‌های گذشته و با حل مشکلات به‌جامانده می‌توان گامی مطمئن و مهم به جلو برداشت.
میر جعفریان با بیان اینکه پس از قبول مسئولیت در استان تمام‌کارها با جدیت پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تمام مصوبات و پرونده‌های جلسات و کمیسیون‌ها و بحث‌های دیگری از قبیل راه، انرژی و غیره به‌روز شده و برای عملیاتی نمودن این موضوعات اقدامات میدانی و گام‌های اساسی برداشته شده است.

اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی استان اردبیل انتخاب شدند

در ادامه با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر و روستاهای ۱۲ شهرستان استان اعضای هیئت‌رئیسه و نمایندگان شورای‌عالی استان‌ها انتخاب و معرفی شدند.
در این جلسه بعد از مراسم تحلیف و تعیین هیئت‌رئیسه، ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل با ۱۲ رأی و با اجماع اعضا به‌عنوان رئیس شورای اسلامی استان انتخاب شد.
همچنین شهناز شاطری از شهرستان خلخال به‌عنوان نائب رئیس و ناصر پناهی به‌عنوان منشی با اکثریت آرا انتخاب شدند.
در ادامه نیز محمود زنده‌دل عضو شورای شهر سرعین و ناصر نعمتی نماینده شهرستان نیر به مدت ۴ سال برای شورای‌عالی استان‌ها انتخاب و معرفی شدند.
در این جلسه نماینده شورای حل اختلاف و نمایندگان کمسیون تطبیق نیز با رأی‌گیری مخفی انتخاب و معرفی شدند. انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري شوراي شهر شورای اسلامی استان استان اردبیل هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس