Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرگزاری داخلی مدعی شده چند بازیکن در لیگ برتر و لیگ دسته اول از فعالیت فوتبالی محروم شدند

به نظر می رسد چند بازیکن لیگ برتری و لیگ دسته اولی نمی توانند به فعالیت فوتبالی خود ادامه دهند.

به گزارش طرفداری، خبرگزاری دانشجو مدعی شده با توجه به مرگ های ناگهانی در فوتبال که در سال های اخیر بیشتر شده کمیته پزشکی فیفا برای فدراسیون های ملی شرایط پزشکی جدیدی را برای بازیکنان تعیین کرده و بازیکنان در صورت پاس کردن این وضعیت ها می توانند اجازه بازی در لیگ حرفه ای را پیدا کنند که متاسفانه این مجوز برای برخی بازیکنان لیگ برتری و دسته اولی صادر نشده است و آنها باید فوتبال را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توصیه در حالی از سوی ایفمارک به بازیکنان اعلام شده که در سال های اخیر آنها بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر و لیگ یک مشغول بازی برای تیم های خود بودند. 

تایید نشدن این بازیکنان که تعداد آنها کم نیست به دلیل مشکلات قلبی است و به خاطر مشکلات پیش زمینه ای که دارند ممکن است در آینده در زمین فوتبال دچار مشکل شوند. تلاش این دست از بازیکنان برای بازگشت به زمین فوتبال بی نتیجه مانده و جالب اینکه ایفمارک حتی با تعهد کتبی این فوتبالیست ها حاضر نشده مجوز بازی آنها را در لیگ برتر یا لیگ یک صادر کند.

این بازیکنان حاضر شده اند تعهد بدهند هر اتفاقی در زمین فوتبال رخ بدهد مسئولیت با خودشان است اما ایفمارک می گوید حاضر نیست تعهدی را بپذیرد که ممکن است منجر به مرگ فوتبالیست در زمین فوتبال شود. این بازیکنان حتی حق تمرین با تیم های تحت قرارداد را ندارند و از سوی ایفمارک به باشگاه ها تاکید شده در صورتی که در تمرین اتفاقی برای این دست از بازیکنان رخ دهد مسئولیت آن بر عهده باشگاه ها است.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زمین فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس