Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی حتی بعد از مرگ هم دست از سر 10 افسانه ای دست برنمی دارد

حدود یک سال پیش، دیگو آرماندو مارادونا، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال در 60 سالگی به علت ایست قلبی در بوئنس آیرس از دنیا رفت.

طرفداری| بعد از مرگش، حواشی مختلفی در خصوص دیگو ایجاد شد که از آن جمله می توان به مشکل خوردن وراث او در تقسیم اموال و به حراج گذاشتن برخی از دارایی های ال پلوسا (یکی از القاب مارادونا به معنای موفرفری) برای پرداخت بدهی های او اشاره کرد و حالا خبر جنجالی دیگری مبنی بر دفن شدن ال دیگو بدون قلب، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الان در یک برنامه در شبکه تلویزیونی El Trece، نلسون کاسترو، پزشک و خبرنگار آرژانتینی، کتابی تحت عنوان "وضعیت سلامت دیگو: حقیقت چیست؟" منتشر کرده و در برخی جزئیات پرونده پزشکی مارادونا را فاش کرده است. در این کتاب، کاسترو بررسی دقیقی از وضعیت جسمانی دیگو انجام داده است. او برخی اسناد محرمانه و منتشر نشده را مطالعه کرده و با شاهدانی که تا با حال با کسی صحبت نکرده اند، مصاحبه کرده است. 

براین اساس، پرخوری، برنامه روزانه، اعتیاد به همه چیز و عدم تحرک در تمام طول شبانه روز از جمله عادت های رفتاری دیگو معرفی شده اند. 

اعتیادهای رنگارنگ مارادونا 

کاسترو در کتابش فاش کرده در وضعیت سلامتی مشابه مارادونا، خیلی های دیگر خیلی زود از دنیا می روند. همچنین در کتاب آمده ال پلوسا به هر چیزی که برایش بد بود، اعتیاد داشت. او به همه چیز معتاد بود. او در مواجهه با بیماری ها، بدنی مقاوم داشت و دیگران با شرایط مشابه، توان تحمل مشکلات جسمی او را ندارند. مشکل اینجا است که دیگو هیچ گاه نمی خواست ریکاوری کاملی داشته باشد.

دفن مارادونا بدون قلب

مجری برنامه تلویزیونی، جوانا ویاله، از کاسترو پرسید آیا حقیقت دارد که دیگو بدون قلب دفن شده است؟ کاسترو در پاسخ گفت:

گروهی جسور بودند که می خواستند وارد قبر شده و قلب دیگو را خارج کنند، ولی هیچ گاه این اتفاق نیفتاد. با این حال، بعدا مشخص شد قلب او از تنش خارج شده، چون اهمیت بسیار بالایی داشت تا علت مرگش به طور شفاف، تعیین شود. آن طور که پیدا است، مارادونا بدون قلب به خاک سپرده شده است

قلب مارادونا نیم کیلو بود و بسیار بزرگ به حساب می رفت، چون به طور معمول هر قلب 300 گرم است. او یک ورزشکار بود و انتظار می رود ورزشکاران قلب بزرگی داشته باشند، ولی علت بزرگی دیگو صرفا به خاطر ورزش نبوده است. 

 

در همین باره بخوانید:

نامه‌ فیدل کاسترو، دو دستگاه BMW و یک خانه مارادونا به حراج گذاشته می‌شوند  دو مشکل بزرگ فرزندان دیگو مارادونا برای تقسیم اموال اسطوره فوتبال آرژانتین دادستانی آرژانتین تحقیقاتش را در خصوص علت مرگ دیگو مارادونا آغاز کرد پزشک دیگو مارادونا به سهل انگاری در مرگ او متهم شده است

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدون قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟

اخیرا کامران غضنفری که با لیست صبح امید(رائفی پور) جزو منتخبان تهران برای ورود به مجلس دوازدهم است در یادداشتی که منتشر کرده، مدعی دادن وعده هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است.

او در این یادداشت مدعی شده؛« یکی از اطرافیان جناب قالیباف، تلفنی از اینجانب برای دیداری در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد. موضوع را که سوال کردم، گفتند که حضوری با هم صحبت خواهیم کرد. در زمان وعده کرده شده به طبقه دهم ساختمان شیخ فضل الله نوری رفتم. در آنجا به غیر از خود میزبان، دو نفر دیگر از نمایندگان منتخب شهرستان ها هم حضور داشتند. پس از احوالپرسی و بیان مقدماتی، متوجه شدم که موضوع اصلی، جلب نظر نمایندگان جدید برای ریاست آقای قالیباف می باشد. از بنده در مورد کمیسیونی که مایل به عضویت در آن هستم سوال کردند و هنگامی که گفتم کمیسیون مربوطه ظاهراً متقاضی زیاد دارد و احتمالاً نوبت به بنده نخواهد رسید، گفتند این چه حرفی است؟ چه کسی از شما شایسته تر! بعد هم لیست افرادی که اظهار تمایل برای عضویت در آن کمیسیون کرده بودند را یکی یکی می خواندند و می گفتند مثلاً آقای شماره یک را به کمیسیون الف می فرستیم، آقای شماره ۲ را به کمیسیون ب می فرستیم، آقای شماره ۳ را به کمیسیون ج می فرستیم و … یعنی که جای شما در این کمیسیون محفوظ است و دغدغه رفتن به آن کمیسیون را نداشته باشید و ما خودمان آن را حل خواهیم کرد!»

او سپس مدعی شده که بحث اعطای وام های چند صد میلیونی و خودرو نیز مطرح شد، و تاکید کرده؛« برداشت بنده از جلسه مذکور آن بود که با دادن وعده قرار گرفتن در کمیسیون مورد نظر، دادن وعده خودرو، وام و … قرار است نظر نمایندگان منتخب را نسبت به ریاست جناب قالیباف، جلب کنند. البته از یک ماه قبل نیز بنده از دوستان متعددی اخبار مشابهی را دریافت کرده بودم که با منتخبین شهرستان ها تماس گرفته می شود و آنها را به مجلس دعوت می کنند و با دادن وعده های مشابه، از آنان خواسته می شود که به ریاست ایشان رای بدهند.»

این ادعا اما آیا صحت دارد؟

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و به تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

دیگر خبرها

  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا