Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم گفت: تبدیل خانه پدری شهید فخری‌زاده در قم به خانه‌موزه یکی از برنامه‌های شهرداری قم برای زنده نگه‌داشتن یاد این دانشمند شهید است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت دانشمندِ هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید فخری‌زاده اظهار داشت: این دانشمند ارزشمند از سرمایه‌های معنوی شهر قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت این سرمایه ارزشمند توسط شهرداری قم و دیگر دستگاه‌ها افزود: شهرداری قم در نظر دارد تا خانه پدری فخری زاده را با موافقت و همراهی خانواده این شهید به خانه موزه تبدیل کند.

شهردار قم اضافه کرد: در این مسیر هماهنگی‌ها و همکاری لازم با شورای اسلامی شهر قم نیز صورت گرفته و تمام ارکان مدیریت شهری بر لزوم بزرگداشت یاد و نام این دانشمند شهید به‌منظور آشنایی نسل‌های آینده با این شخصیت علمی، تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه خانه موزه شهید فخری‌زاده در قم می‌تواند از مقاصد ارزشمند گردشگری فرهنگی باشد یادآور شد: خانه موزه شهیدان زین‌الدین نیز با هدف ایجاد یک پایگاه فرهنگی برای فعالیت در حوزه ایثار و شهادت توسط شهرداری قم ایجاد شده و خانه موزه شهید فخری‌زاده هم این جریان را تکمیل خواهد کرد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اهمیت آشنایی نسل جوان با مفاخر عرصه علم و ایثار و شهادت بیان داشت: شهید فخری‌زاده دانشمندی برجسته و خداترس بود که تبیین تلاش‌های علمی و معنوی آن برای سربلندی کشور می‌تواند به ماندگار شدن این حرکت ارزشمند و الگوسازی برای نسل جوان منجر شود.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خانه موزه شهید فخری زاده شهید فخری زاده خانه موزه شهید شهید فخری زاده شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود