Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راته استان قزوین گفت: با اقدامات موثر انجام شده و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خوشبختانه سوانح جاده ای در استان قزوین در شش سال گذشته رو.ند کاهشی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس راه فرماندهی انتظامی با مشارکت دستگاههای امدادی راهداری، پلیس راه، آتش نشانی، امداد خودرو، جمعیت هلال احمر، روز دوشنبه با حضور سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، علی فرخزاد معاون عمرانی، حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر، موسی خانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در ایستگاه پلیس راه محور قزوین به زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ذاکری منش فرمانده پلیس راه استان در این  مراسم گفت: نیروی انتظامی در تامین امنیت و نظم جاده ها نقش محوری دارد و با حضور مستمر پلیس در جاده ها به تردد ایمن کمک شده است.

وی بیان کرد:  استان قزوین با داشتن گردنه های برفگیر و محورهای کوهستانی، نیازمند توجه بیشتری است که در این راستا نیازمند همکاری همه دستگاهها هستیم تا ماموریت های تعریف شده بخوبی اجرا شود.

فرمانده پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با حضور موثر پلیس در جاده ها و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری دستگاههای اجرایی شاهد کاهش سوانح جاده ای در شش سال متوالی در  استان بودیم و کسب مقام اول در کشور را به خود اختصاص دادیم.

وی افزود: با آغاز طرح زمستانی و استقرار پلیس در محورهای مواصلاتی اصلی و مهم و گردنه های برفگیر به ویژه آوج و کوهین تلاش می کنیم امنیت راهها برقرار شود و در این راه نیازمند همکاری سایر دستگاهها نیز هستیم.

ذاکری منش اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان بیشترین تردد را دارد لذا همه دستگاهها مانند گذشته باید کمک تا حوادث جاده ای در استان به حداقل برسد.

وی گفت: از اداره راهداری انتظار داریم نسبت به آماده کردن تجهیزات و خودروهای راهداری و ذخیره سازی شن و ماسه و نمک در انبارهای راهدارخانه ها اقدام لازم را انجام دهند.

فرمانده پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: مدیریت تردد تانکرهای حامل سوخت عبوری از جاده های استان، اطلاع رسانی بموقع توسط اداره هواشناسی در خصوص تغییرات جوی و تامین روشنایی ورودی و خروجی شهرها، گردنه ها و نقاط حادثه خیز، حضور مستمر گشت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و حضور موثر و بموقع اورژانس از مواردی است که به کاهش سوانح و مرگ و میر کمک‌ می کند.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: ۶ درصد مصدومان جاده ای در حین انتقال به بیمارستان فوت می شوند لذا بایستی برای رفع این چالش جدی تدبیر لازم صورت گیرد.

فرمانده پلیس راه استان قزوین یادآورشد: از رسانه ها انتظار داریم در اطلاع رسانی به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و مقررات رهنمایی و رانندگی و نحوه سفر اقدام لازم را انجام دهند تا در زمستان شاهد کاهش سوانح جاده ای در استان باشیم.

ذاکری منش بیان کرد: از شهروندان هم انتظار داریم در زمان بارش برف و باران قبل از هر گونه سفر ابتدا از وضعیت راهها مطلع شده سپس با اطمینان از سالم بودن نکات فنی خودروی خود نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ، وسایل گرم کننده و مواد غذایی به میزان لازماقدام کرده و  با احتیاط تردد کنند تا سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: امسال داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در سفرهای زمستانی الزامی است و امیدواریم توجه به توصیه های ایمنی مورد توجه جدی مردم قرار گیرد تا زمستان بدون حادثه ای را سپری کنیم.

در ادامه خودروهای مشارکت کننده در طرح زمستانی پلیس راه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

طرح زمستانی پلیس راه تا فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرهنگ ذاکری منش پلیس راه قزوین فرمانده پلیس راه استان قزوین سوانح جاده ای جاده ای در استان طرح زمستانی ذاکری منش جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید