Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برابر تصمیمات متخذه در ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی و همچنین مصوبات قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی، با توجه به ضرورت اعمال شفافیت و حذف واسطه گری مخرب در بازاررسانی محصولات و کالاهای اساسی و کشاورزی تولیدی کشور به روش‌های مختلف B2B/B2C/G2C/ بدین‌وسیله از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌های) توانمند و فعال در توزیع دیجیتال که دارای زیرساخت‌ها، شبکه‌های توزیع و توان اجرایی مناسبی برای توزیع مستقیم و اینترنتی کالاهای اساسی (نظیر مرغ، تخم مرغ، لبنیات، برنج، روغن خوراکی، شکر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) به صورت توزیع مویرگی درب منازل هستند دعوت به عمل می‌آید تا پیشنهادات و مدل‌های کسب و کاری خود را برای این موضوع به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ارسال کنند.

در این بیانیه آمده است: نکته قابل اهمیت اینکه پیشنهادات ارسالی باید در قالب لیست اقلام قیمتی کالاها و ملزومات اساسی وزارت جهاد کشاورزی که به صورت روزانه در پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع منتشر می‌شود تنظیم  شده و ضروری است الگوهای عرضه مستقیم کالاها به درب منازل شهروندان و مردم عزیز (به شیوه‌های Last mile) به نحوی طراحی و ارائه شود که با احتساب هزینه‌های تبعی مترتب بر ارائه خدمات توسط شرکت‌ها، قیمت نهایی همان قیمت مصوب تنظیم بازاری درب منازل مردم باشد.

در پایان از داوطلبان در خواست شده پیشنهادات خود را با قید شماره تماس فرد مرتبط به نشانی الکترونیکی info@corc.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محصولات کشاورزی توزیع هوشمند محصولات کشاورزی شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز جواد اوجی در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت:‌امسال در این دوره از نمایشگاه هم‌زمان با رونمایی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی، از دستاورد‌های بزرگ دولت سیزدهم در دو سال و نیم اخیر نیز پرده‌برداری می‌شود.

اوجی تصریح کرد: وزارت نفت اکنون در مقابل خود ۱۳۰ میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام (۳۰۰ پروژه) و جدید (۱۰۰ پروژه) دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آنها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وی افزود: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است.

وزیر نفت با بیان اینکه هیچ محدودیتی در این صنعت وجود ندارد، گفت: اواخر سال ۱۴۰۲ وزارت نفت ۲۰ میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، ۱۳ میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و ۶ میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه ۱۶ مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

اوجی گفت: وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد و سال گذشته از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت پهپادهای چندطیفی برای تشخیص آفات محصولات کشاورزی
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان