Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل کوزه‌کنانی روز دوشنبه در  کارگروه متروی شهرجدید هشتگرد که با حضور نمایندگان کارفرما، پیمانکاران و شرکت بهره بردار برگزار شد، اظهار داشت: به منظور احداث سقف ایستگاه ماموت شهرستان ساوجبلاغ  و بالا بردن کیفیت خدمات و  تامین ایمنی مسافران، متروی گلشهر_ شهرجدید هشتگرد از روز پنجشنبه  چهارم آذرماه جاری  به مدت ۲ هفته روزهای پنجشنبه و جمعه به مسافران خدمات ارائه نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: مسافرگیری در طول هفته فعال و طبق روال گذشته بدون هیچ تغییری انجام می‌شود و مسافران می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

محمدعلی حاجی زاده عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و سرویس دهی مناسب در زمان تعطیلی مترو، اتوبوس‌های شهری آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

متروی شهرجدید هشتگرد از دی ماه سال ۹۸ فعال شده و روزانه ۱۴ سرویس رفت وبرگشت قطار در این مسیر انجام می شود.

قرار است با افتتاح طرح توسعه این خط در ماه های آینده  هر ۱۰ دقیقه یک قطار در این مسیر تردد کند.

خط ریلی شهرجدید هشتگرد به طول ۴۰ کیلومتر  برای خدمات رسانی به ساکنان غرب استان البرز به ویژه شهرجدید هشتگرد فعال شده است. 

برچسب‌ها شهرجدیدهشتگرد وزارت راه و شهرسازی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد وزارت راه و شهرسازی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شهرجدیدهشتگرد وزارت راه و شهرسازی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شهرجدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟