Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی می گوید بازیکنان نساجی به خودباوری رسیده‌‎اند

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در خصوص بخشش خود از سوی کمیته انضباطی و شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در خصوص تساوی مقابل استقلال به ایلنا گفت:

بازی خوبی انجام دادیم به نظرم یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های لیگ بود استقلال امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و با توجه به اینکه یکی از قویترین مدیران ایران یعنی سردار آجرلو مدیرعامل این باشگاه است می‌توان گفت شرایط این تیم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی ادامه داد:

با حضور آجرلو استقلال به روزهای اوجش باز خواهد گشت البته الان هم شرایط این گونه است. استقلال کادرفنی خوب و بازیکنان توانمندی دارد. البته این را هم بگویم که نساجی تیم بسیار خوبی بود و کم کم بازیکنان‌مان به یک خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند در حد یک مدعی ظاهر شوند. البته مهندس حدادیان تمام نیازهای تیم را برآورده ساخته که جا دارد از ایشان یک تشکر ویژه داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص حضور تماشاگران بعد از 22 ماه در ورزشگاه افزود:

وقتی این تماشاگران در ورزشگاه نبودند انگار این فوتبال یک چیزی کم داشت. کاش تمام ورزشگاه پر می‌شد، مردم چقدر لذت بردند نه کسی بی‌احترامی کرد و نه اتفاقی افتاد که همین نشان می‌دهد فرهنگ تماشاگران بالا رفته است.

الهامی در خصوص تشویق خود از سوی هواداران استقلال تصریح کرد:

من خودم را همیشه مدیون هواداران استقلال می‌دانم. آرزوی موفقیت برای استقلال دارم استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد. فکر می‌کنم با توجه به شرایط سایر تیم‌ها استقلال تنها تیمی است که ابزار قهرمانی را دارد.

الهامی در خصوص اتفاقاتی که در دیدار مقابل گل گهر و محرومیتش توسط کمیته انضباطی ادامه داد:

جا دارد ابتدا از کمیته انضباطی تشکر کنم آنها فیلم‌های اتفاقات ورزشگاه را دیدند و وقتی من دوباره در جلسه با آنها حضور یافتم و صحبت‌های من را شنیدند نهایت همکاری را با بنده داشتند. باید بگویم کمیته انضباطی مرا شرمنده کرد و رای به بی‌گناهی بنده داد.

الهامی در خصوص اینکه وی با بنیادی فر داور فوتبال اختلاف‌هایی دارد افزود:

بحث من نیست. همیشه اتفاقاتی بین ما دو نفر می‌افتد و من همیشه به ایشان احترام گذاشته‌ام. این دفعه سوم و چهارم بود که به دست ایشان محروم شدم انشاالله که این شرایط دیگر تکرار نشود.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه این تیم خواستار این شده که بازی‌هایش در تهران برگزار شود افزود:

شرایط زمین تمرین ما در ساری شرایط خوبی نیست. شما نگاه کنید بازی‌هایی که ما در بیرون خانه انجام داده‌ایم کیفیت بهتری داشته است. وضعیت زمین ورزشگاه خانگی اجازه فوتبال در خانه را نمی‌دهد البته استاندار مازندران قول داده که شرایط زمین وطنی را مساعد سازد و بنده به عنوان نماینده بازیکنان و کادرفنی از ایشان تشکر می‌کنم.

الهامی در خصوص حضور شاهرخ بیانی در نیمکت نساجی گفت:

بیانی یکی از افتخارات تاریخ باشگاه استقلال است و برای من ایشان مورد اعتماد است. حضور ایشان روی نیمکت برای نساجی مایه مباهات است. بیانی یک روزی کل فوتبال ایران را شاد می‌کرد؛ بیانی در واقع رییس ماست.

الهامی در پایان در خصوص ایلنکه حقیقی در یک صحنه در بازی مقابل استقلال از کادر فنی خواست جانملکی را تعویض کنند، گفت:‌

چنین چیزی نیست. علیرضا پسر باشخصیتی است. من اصلا این صحنه را ندیدم و از شما می‌شنوم. نساجی بازیکنان بسیار بزرگی دارد و چون خودشان خیلی زحمت می‌کشند دوست دارند جوان‌ها هم همین روند را داشته باشند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهامی در خصوص کمیته انضباطی سرمربی نساجی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

کد خبر 849592 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس