Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا حالا شده عجله و استرس داشته باشین، بعد پشت سر هم اتفاقات عجیب براتون بیفته که عجله و استرس تون رو بیشتر کنه؟ - اخبار بازار -

این دقیقا توصیف داستان شیما و نیما، عروس و دامادِ قصه ماست. زوجی که نزدیک عروسی شون هست و درگیر کارهای ساختمانی و کابینت سازی میشن، اونم کابینت ممبران، که کلی ظریف کاری و نکته داره!!

آخ آخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. میدونین که؟! پیدا کردن کابینت ساز حرفه ای یه طرف؛ بدقولی کابینت سازها هم یه طرف!! آخه تصور عموم اینه که کابینت سازها خیلی بدقول هستن!

داستان کابینت آشپزخانه‌ی شیما و نیما

شیما گوشه آشپزخونه نشسته و زانوهاش رو بغل کرده بود. نیما با لیوان شربت اومد سمتش، لیوان رو داد به شیما و خودش هم کنارش روی زمین نشست. دیگه وقت زیادی تا روز عروسی نمونده و پیمانکار آپارتمان هم خونه رو دیر تحویل داده بود، اون هم بدون کابینت آشپزخانه، در این اوضاع که درگیر مجلس عروسی هستن، دیگه کی می‌تونه دنبال کابینت ساز خوب، انتخاب مدل و کلی نکات فنی اقتصادی دیگه باشه؟!

نیما یکدفعه مثل برق از جاش پرید و جلوی شیما ایستاد و گفت: " فهمیدم، چاره کار در دست‌های مسعود هست. اون واسه هر کاری یک راه حلی داره، تازه از ساختمان هم که سرش میشه، چون مرحوم باباش بنا بود."

وقتی مسعود ماجرا رو شنید فقط دو کلمه گفت: "سلام ساختمان" و بعد هم نیما و شیما رو به صرف ناهار دعوت کرد.

"سلام ساختمان" چیه؟

 موقع ناهار وقتی نیما و مسعود داشتن از خاطرات دوران کودکی صحبت می‌کردن، شیما پرسید: "آقا مسعود ما رو ناهار دعوت کردی اینجا که خاطره بازی کنی؟ من خیلی استرس دارم و نمیدونم باید چیکار کنیم؟!" مسعود با همون آرامش همیشگی گفت: "نگران نباش شیما خانم، من یه جایی رو میشناسم که چاره مشکل شماست: سلام ساختمان."

شیما: "چجوری آخه؟؟"

مسعود: "سلام ساختمان یه جورایی مثل اسنپ کار می‌کنه ولی کاملاً تخصصی در زمینه ساختمان. یعنی بیش از 300 دکوراتور در 11 استان ایران عضو سلام ساختمان هستن، که همگی بصورت مداوم رصد میشن و نظرات مشتریانشون تعیین کننده حضور یا عدم حضور اونها در مجموعه است. علاوه بر این، مشاوره رایگان هم دارن. فقط کافیه درخواستت رو در سایت شون ثبت کنی، بعد از حداکثر 24 ساعت بهت زنگ میزنن و هر سوالی در رابطه با انتخاب نوع کابینت، قیمت (مثلاً  قیمت کابینت ممبران)، نکات قرارداد و ... داشته باشی، پاسخ میدن."

نیما: "قبل از ناهار که با مسعود پای سیستم بودیم، در سایت سلام ساختمان فرم درخواست  مشاوره رایگان و معرفی کابینت ساز  رو پر کردیم تا برای مشاوره به ما زنگ بزنن."

شیما با شک از سر میز بلند شد گفت: " بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد! حتماً بهمون زنگ میزنن!! ما عجله داریم، نمیتونیم صبر کنیم تا شاید بهمون زنگ بزنن!!"  نیما و مسعود همزمان گفتن: "تا 24 ساعته دیگه."

نیما: "اونم حداکثر! شیما جان لطفاً این 24 ساعتم بخاطر من دندون رو جیگر بذار ببینیم (چه می‌کنه این سلام ساختمان)."

سرنوشت کابینت خونه شیما و نیما: کابینت ممبران

 شیما در خونه قدم می‌زد و ناخنهاش رو می‌جوید که یهو تلفن نیما زنگ خورد. مشاور سلام ساختمان بود. مشاور بهشون توضیح داد که مجموعه سلام ساختمان در بیش از 11 استان دکوراتور (کابینت ساز) مورد تایید داره. این دکوراتورها با اصول خیلی سفت و سختی ارزیابی شدن و کماکان هم بعد از هر پروژه کار اون‌ها مورد بررسی قرار می‌گیره و از همه مشتریان شون نظرسنجی میشه. حتی میتونیم در پروفایل کابینت سازها، نظرات مشتری‌های دیگه اونها رو ببینیم.  نیما به مشاور توضیح داده که چقدر زمان و خوش قولیِ کابینت ساز براشون مهمه. پاسخ مشاور سلام ساختمان در رابطه با خوش قولی کابینت سازها این بود که:

همه کابینت سازها بدقول نیستن که، فقط کافیه کمی دقت کنین و ....

و به چند نکته توجه داشته باشین:

بر اساس نظرسنجی از مشتریان سلام ساختمان، 94% از پروژه ها تحویلِ زودتر از موعد یا به موقع داشتن، پس خوبه که دیدگاه منفی مون رو نسبت به کابینت سازها اصلاح کنیمدر قرارداد به ازای هر روز تاخیر، جریمه ای تعیین کنین، این موضوع میتونه یک عامل بازدارنده برای تاخیرات از طرف کابینت ساز باشه

چطور کابینت ممبران انتخاب کنیم که بعداً پشیمون نشیم؟ پاسخ از زبان مشاور سلام ساختمان...

اول اینکه بدونین  کابینت ممبران، کابینتی با سبک کلاسیک هست. ویژگیِ اصلیِ سبک کلاسیک هم طراحی شلوغ و مجلل هست که برای فضاهای کوچک (آشپزخانه زیر 10 متر) جالب نمیشهدوم اینکه، بهتره سبک آشپزخونه تون با سایر قسمتهای خونه هماهنگ باشه. یعنی اگه دکوراسیون مدرن دارین، طرح های معمول برای کابینت ممبران (همون مدلهایی که شیما دوست داره و عکسش رو برای مشاور سلام ساختمان فرستاده)، انتخاب خوبی نیست

 

سوم اینکه، ساخت و اجرای کابینت ممبران ظرافت زیادی داره که باعث میشه انتخاب مجری برای این کابینت، اهمیت زیادی داشته باشه. علاوه بر این، پیشنهاد میشه از ممبران شرکتی که دارای ضمانت هست استفاده کنین، نه ممبران کارگاهی!

در نهایت با وجود توضیحات مشاور، انتخاب شیما و نیما، کابینت ممبران سفید بود.

 

یک روز طول کشید تا دو تا از مجری های معرفی شده توسط سلام ساختمان برای بازدید حضوری به منزل بچه ها برن. در این فاصله نیما و شیما حسابی پیج اینستاگرام سلام ساختمان و سایتش رو زیر و رو کردن و کلی اطلاعات فنی و ایده گرفتن.

انتخاب مجری کابینت ممبران

خلاصه با آقای احمدی یکی از مجریان معرفی شده به توافق رسیدن و بعد از بستن قرارداد سفت و سخت البته با حضور مسعود، بانی این ماجرا، آقای احمدی قول داد سه روز قبل از مراسم عروسی خونه رو به اونها تحویل بده.

عروسی با کادوی خاص مسعود

نیما ماشین رو دم درب متوقف کرد و در میان هلهله دختران فامیل دست شیما خانم که امشب دیگه بهش می‌گفتن عروس خانم رو گرفت و رفتند داخل خونه. در رو که باز کردن با سورپرایز مسعود روبرو شدن، یک دسته گل بزرگ روی اُپن آشپزخونه گذاشته بود، با یه کارت که روش نوشته بود:

"عروس خانم چه خوب شد که بهم اعتماد کردین و از تجربه روش های جدید نترسیدین!"

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کابینت ممبران کابینت سازها کابینت ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش