Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست، گفت: وظیفه داریم ‌راه شهیدان را ادامه دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار علی عبداللهی ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان حسینی، بقایی‌نژاد و حسین‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا جانانه جنگیدند و با نثار جان خود، آرامش و آسایش را برای جامعه به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح  با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا قبل از عملیات به آنها الهام می‌شد که به شهادت می‌رسند و شهید حاج قاسم سلیمانی هم به خوبی اشاره کرد که "شرط شهید شدن، شهیدن بودن است".

سردار عبداللهی با بیان اینکه شهدا ضامن امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند ابراز داشت: عزت جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و آنها جان خود را فدای امنیت و آرامش مردم کردند و ما امروز وظیفه داریم منش و راهشان را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه گیلان: 3000 گروه جهادی برای حل مشکلات استان آمادگی دارندسپاه 2000 واحد مسکن محرومان در استان گیلان احداث کرد20 هزار بسیجی‌ "نمایش اقتدار" هفته بسیج در گیلان را اجرا می‌کنند

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح خطاب به مسئولان در قبال تعهد به خون شهدا خاطرنشان کرد: مسئولان با خدمت صادقانه به مردم، راه و روش شهدا را زنده نگه دارند و خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم بزرگترین خواسته شهدا از مسئولان است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه وظیفه سنگینی در مقابل شهدا داریم ابراز داشت: در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید بتوانیم برای عزت و سربلندی کشورمان و نظام اسلامی صادقانه به مردم خدمت کنیم و این خدمت صادقانه جزو خواسته‌های شهدا بود.

به گزارش تسنیم، ادای احترام به مقام شامخ نخستین شهید نهضت امام خمینی(ره) شهید سیدیونس رودباری و بازدید از یادمان سرلشکر خلبان شهیدعلی اقبالی دوگاهه از دیگر برنامه‌های سفر معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح در گیلان بود.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092311

دیگر خبرها

  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم