Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:53:03 GMT

امنیت‌افزایی تنها محدود به نیروی انتظامی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۶۶۶۷

امنیت‌افزایی تنها محدود به نیروی انتظامی نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان ظهر دوشنبه در رزمایش نیروهای انتظامی پلیس اظهار کرد: امنیت یک پدیده اجتماعی است و کار یک نهاد و سازمان خاص نیست و تمامی دستگاه‌های استانی دست‌اندرکار بوده و مسئول ایجاد امنیت در تمامی زمینه‌ها برای مردم هستند.

وی ادامه داد: اگر این هم‌افزایی و همراهی در بین دستگاه‌ها نباشد دستگاه‌های مسئول به تنهایی نمی‌توانند مؤثر عمل کنند و به آنچه مورد انتظار مردم است برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی البرز با اشاره به اینکه امنیت در شاخه‌های مختلف جاده‌ای، جانی و مالی و… گنجانده می‌شود، تصریح کرد: در برخی موارد می‌بینیم انتظارات مردم زیاد شده و باید بدانیم که این حق مردم است، مردمی که شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده تقدیم انقلاب و ناظم کردند از مسئولین توقع ایجاد امنیت و حل مشکلاتشان را دارند و این یک فرصت مغتنم برای ما است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم و چه بهتر که این خدمت در برهه‌ای از زمان است که به برکت جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد: شاخص و مبنای اقدامات ما رهبران انقلاب اسلامی هستند و گوش به فرمان رهبری هستیم و وقتی رهبری خود را با جوان ۱۳ ساله در جبهه‌های حق علیه باطل مقایسه می‌کنند نشان از ارزشمندی کارها دارد و در تمامی امور نباید خداوند را فراموش کنیم و هرچه در توان داریم برای رضای خدا و مردم در طبق اخلاص بگذاریم.

کد خبر 5358022

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز شهرستان کرج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است