Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صداوسیما معتقد است باید از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن ازجمله چهره‌های محبوب مردمی برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کرد.

به گزارش قدس آنلاین، پیمان جبلی رییس سازمانت صداوسیما در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به صداوسیما گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی صداوسیما است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچ گونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها از ضوابط و معیارهای اساسی سازمان است، در دوره جدید ما سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه‌سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.

جبلی در پاسخ به پرسش بازگشت چهره‌های محبوبی همچون فردوسی‌پور به آنتن صداوسیما توضیح داد: پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.

روز ۱۰ مهرماه سال جاری هوادار فوتبال خوزستانی در دیدار با جبلی خطاب به او درخواست بازگشت فردوسی پور را داشت و عنوان کرد: می‌توانم از شما خواهش کنم که برنامه ۹۰ با اجرای آقای عادل فردوسی پور را احیا کنید تا کام فوتبال دوستان شیرین‌تر از پیش شود و جبلی در پاسخ به این درخواست اظهار داشت: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان صدا و سیما بازگشت فردوسی پور تمام ظرفیت ها فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • ویدیوی ادعایی درباره هک تلویزیون و پاسخ صداوسیما
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات