Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@00:37:59 GMT

تمامیت خواهی نهنگ های ارز دیجیتال سیپکوین Cipcoin

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۶۸۲۶

روش های مختلفی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد، که البته هر روز هم بر تعداد این روش ها اضافه می شود. ولی همواره افرادی هستند که جلوتر از سایرین متوجه روش های نوین می شوند و طبعا سود بیشتری هم میبرند. قطعا این افراد اسمارت هستند. ولی لزوما روش های آنها  خیلی پیچیده و اسمارت نیستند.

یکی از ساده ترین این روش ها خریداری و نگه داری ارز دیجیتال هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به استقبال روز افزون از ارز دیجیتال، هر ساله قیمت ارز دیجیتال رشد قابل توجهی پیدا می کند. تقریبا اکثر ارز های دیجیتال این روند را طی می کنند. ولی از کجا بدانیم که کدام ارز شانس رشد کردن  دارد و بیشتر از سایرین رشد می کند. در واقع ارزی که افراد مشهور به میزان زیادی از آن خرید  می کنند و یا از آن مهمتر توسط نهنگ های ارز دیجیتال (صاحبان میلیاردی ارز دیجیتال) هولد شده و نهنگ ها علاقه ای به فروش آن را ندارند جزو این دسته از ارز ها هستند.

ولی موضوع اینجاست که در بعضی موارد نهنگ های ارز دیجیتال هیچ فرصتی را در اختیار سایرین قرار نمی دهند. و جلوی ارائه ارز را به بازار میگیرند. و به نوعی دست به احتکار می زنند. در واقع هر چه که ارز ماین شود را خریداری میکنند.

متاسفانه در خصوص ارز بسیار با قابلیت سیپکوین Cipcoin  هم این اتفاق افتاده است. نهنگ های دنیای کریپتو تمامی ارز های ماین شده سیپکوین Cipcoin را خریداری و جلوی عرضه سیپکوین Cip Coin را گرفته اند. تا جایی که صرافی های معدودی و یا بهتر است بگوییم افراد معدودی امکان فروش و ارائه سیپکوین Cip Coin را دارند و آن هم به میزان بسیار کم و محدود،  تمامیت خواهی در دنیای ارزهای دیجیتال نیز نفوذ کرده است. نهنگ ها این ارز را با قیمت بسیار پایین و معادل یک دلار خریداری کرده اند و منتظر همان لحظه ای هستند که ارزش این ارز به بیش از 1000 دلار خواهد رسید. برخی از کارشناسان خبره ارز دیجیتتال بر این باور هستند که قابلیت های ارز سیپکوین Cip Coin به گونه ای است که ظرف مدت چهار سال تا مرز 1000 دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

قسمت ناراحت کننده ماجرا این است که کل این سود 1000 برابری به جیب نهنگ های سیپکوین CipCoin  خواهد رفت و هنوز مردم عادی امکان خرید و نگهداری سیپکوین CipCoin را ندارند. متاسفانه بسیاری از تحلیلگران نیز به جای اطلاع رسانی از این احتکار خود نیز بر این بی عدالتی دامن زده و  حاضر هستند ارز سیپکوین Cip Coin  را کمی بیشتر از قیمت روز آن خریداری کنند و به طرز خودخواه هانه ای منتظر هستند  که سرمایه گذاری شان با رشد باور نکردنی جبران شود. بله مردم عادی همچنان به درآمد های اندک امیدوارند و این نهنگ ها همچنان نهنگ باقی خواهند ماند و منتظر سود هزار برابری طی چهار سال هستند. چون این افراد قبلا هم از رشد 60 هزار برابری بیتکوین BitCoin            سود هنگفتی به جیب زده اند. و شرایط بازار را می دانند، سوار بر بازار هستند و نگرانی از تلاطم آن ندارند.

امیدواریم دنیای ارز دیجیتال که با شعار کنترل توسط مردم شروع به کار کرده است جلوی عملکرد این نهنگ ها را بگیرد و همه مردم به طور عادلانه به ارز های دیجیتال مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی نهنگ های ارز دیجیتال ارز دیجیتال نهنگ ها ارز ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟