Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه مسئول انجمن برای تونیک هیئت انجمن های ورزشی استان البرز در حالی برگزار شد که از برای تونیک به عنوان اولین رشته ورزشی دارای کد شغلی یاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مراسم صبح امروز دوشنبه با حضور مسئول انجمن برای تونیک کشور،رییس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز و فعالان این رشته ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رییس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز با بیان اینکه به دنبال توسعه موزون رشته های تحت پوشش این هیئت ورزشی پرمخاطب و پر رشته هستیم گفت: در این راستا طی ماه های اخیر برخی از کمیته ها را تعیین تکلیف کرده ایم و برای تونیک هم‌ دچار تغییر و تحول شده است.

حمیدرضا رضایی با اشاره به حضور یک چهره با سابقه در راس انجمن برای تونیک کشور گفت: خانم مویدی نقشی ویژه در توسعه ورزش کشور داشته اند و عصاره ورزش به خصوص در حوزه بانوان محسوب می شوند.

رییس انجمن برای تونیک فدراسیون انجمن های ورزشی نیز در این مراسم  با اشاره به سوابق خود در ورزش گفت: وارد کننده رشته های مختلف به ایران بودم و بیش از ۱۰۰ باشگاه را در سال های اخیر راه اندازی کرده ام.

یاسمن مویدی گفت: ایروبیک را من وارد ایران کنم و در ادامه افتخار می کنم برای تونیک را به عنوان رشته ای ایرانی به دنیا معرفی وصادر می کنیم.

وی ادامه داد: پس از کش و قوس های فراوان از سال گذشته زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی شده ایم  وآرزو می کنم یک روز فدراسیون بشویم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

مویدی با بیان اینکه رشته برای تونیک‌ مورد تایید کمیته ملی المپیک است و با تایید وزارت ورزش فدراسیون بین المللی آن با محوریت کشورمان شکل گرفته است گفت: در فرانسه و اتحادیه اروپا با اجازه ما در حال توسعه این ورزش هستند و تنها رشته ای است که خارجی باید از ما برای فعالیت در آن اجازه بگیرند.

وی تصریح کرد: برای تونیک تنها رشته ای است که کد شغل از وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی  و سازمان فنی و حرفه ای دارد و در حال رایزنی جهت  ایجاد واحد صنفی برای تونیک به عنوان یک مهارت هستیم.

رییس انجمن برای تونیک فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه داد: امیدواریم فعالیت بیشتر این ورزش را در آموزشگاه ها، دانشگاه و باشگاه های البرز شاهد باشیم ضمن آنکه با محوریت البرز در ندامتگاه ها این رشته راه اندازی شده است و از سوی دیگر استان ها الگو برداری شده است.

مسئول کمیته برای تونیک هیئت انجمن های ورزشی استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به سوابق خود در این ورزش گفت: در برای تونیک متعصبانه کار کردم  ودر ۸ سال اخیر در تمام فعالیت های این رشته حضور داشته ام.

شهناز فراهانی با بیان اینکه با این رشته رشد کرده ام و ورزشی است که بسیار خواهان دارد گفت:برای تونیک افق بسیار روشنی پیش رو دارد و تمام تلاشم را برای توسعه آن در استان خواهم داشت.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم شاگردان خوبی را تربیت کنم و این رشته ورزشی جذاب را در باشگاه ها و در میان مربیان البرزی توسعه دهم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء هدایایی ضمن قدردانی از سالها تلاش گیتی ناظمی در مسئولیت انجمن برای تونیک البرز شهناز فراهانی به عنوان مسئول جدید این انجمن در البرز معرفی شد.

همچنین در بخشی ویژه از تلاش ها و زحمات چندین دهه ای یاسمن مویدی برای توسعه ورزش در کشور از سوی هیئت انجمن های ورزشی استان البرز تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز فدراسیون انجمن های ورزشی تودیع ومعارفه برای تونیک کد شغلی هیئت انجمن های ورزشی استان البرز انجمن برای تونیک رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: انسان اگر به خودسازی توجه کند، اخلاق زشت را از خود دور کرده و در مسیر پاکسازی نفس باشد موفق می‌شود اما اگر اینگونه نباشد موفقیت نخواهد داشت.

وی افزود: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر و دوازدهم نیز سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم است، این دو قشر، مهم و اثرگذار در کشور هستند و وجه مشترکی دارند که آن کار و تلاش است که کارگر با دست و قوای جسمانی خود به مردم و جامعه خدمت می‌کند و معلم نیز با اندیشه خود خدمت انجام می‌دهد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی کار این دو قشر مورد توجه قرار دارد و کار آنان به نوعی جهاد تشبیه شده است بنایراین وظیفه مسئولان است که امنیت شغلی کارگران و معلمان را تأمین کنند.

دهشیری تصریح کرد: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه است که برای ارج‌گذاری به مقام ورزشکار ارزشی شهید ابراهیم هادی است و اگر ورزش باارزش توأمان باشد مفید است که این ورزش ریشه در تاریخ کشور دارد و هرچه بیشتر توسعه یابد خوب است.

وی بیان کرد: مدح امام علی در این ورزش بیان می‌شود و این‌ها ستودنی است، در منطقه اردستان با کمبود امکانات این ورزش جای گرفته و نوجوانان را جذب کرده، ۱۵ سال است که کلنگ این زورخانه زده شده و هنوز نیز تکمیل نشده که امید می‌رود با همکاری مسئولان و خیران این مکان آماده شود.

امام جمعه اردستان ادامه داد: در جنگ تحمیلی پنج‌هزار ورزشکار به شهادت رسیدند که این ارزشمند است و باید ستایش کرد، امید می‌رود برای ورزش و تفریح جوانان بستر مناسبی فراهم شود و در فضای مجازی و حقیقی مشوق اینان باشیم.

دهشیری با اشاره به هفته سلامت، اضافه کرد: برای مشخص شدن برخی بیماری‌ها اقدامات خوبی توسط بهداشت شهرستان صورت گرفته، سلامت جامعه موجبات شادی و نشاط را فراهم می‌کند و خوب است زودتر بیماری‌ها تشخیص داده شده و درمان شوند.

وی یادآور شد: روز ملی خلیج فارس را نیز داریم، بعد از ۱۱۷ سال اشغال کشور توسط پرتغالی‌ها، خلیج فارس از چنگال آنان آزاد و به این عنوان نامیده شد که ما به این موضوع در کشورمان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه اردستان ادامه داد: طرح نور در کشور به فرماندهی نیروی انتظامی اجرا می‌شود که دعوت به عفاف و حجاب می‌کند و مورد تأیید رهبری و سران قوه و عموم مردم نجیب قرار گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حجاب امر شرعی و واجب شرعی بوده که قانونی نیز است و باید افراد علاوه بر دین، قانون را رعایت کنند چرا که بی‌حجابی جرم است همه باید برای اجرایی این طرح کمک کنند، منحرف کردن جوانان و از بین بردن غیرت به دنبال کشف حجاب رخ می‌دهد و نباید از کنار این‌ها به راحتی گذشت.

وی یادآور شد: بارندگی‌های بسیاری را در نقاط مختلف کشور و شهرستان اردستان داشتیم، برای پیشگیری از خسارات حریم رودخانه باید مشخص شود، دستگاه‌ها باید وظیفه خود را انجام دهند و مسیر عبور سیل باید باز باشد.

کد خبر 6089148

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)