Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:05:13 GMT

پیام تعدادی از نمایندگان به مناسبت هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۶۸۴۹

پیام تعدادی از نمایندگان به مناسبت هفته بسیج

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که تفکر بسیجی به معنای تلاش برای ساختن ایرانی آباد در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«بسیج شالوده اراده جمعی ملت ایران در مقابله با استکبارستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎تفکر بسیجی تلاش برای ایرانی آباد و آزاد در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشد. ‎هفته بسیج بر همه ‎بسیجیان فرخنده باد.»

علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در این زمینه در توییتر، نوشت:

« بسیج تنها مکتب ماندگار امام خمینی (ره)؛ مکتبی که در بستر انقلاب شکل گرفت و بعد از ۴۲ سال به تکامل یافته‌ترین دستاورد این انقلاب شکوهمند مبدل شده است. هفته بسیج بر ملت بسیجی و همیشه استوار ایران اسلامی مبارک باد.»

علیرضاورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« هدف نهایی تفکر بسیجی در تقابل با نظام سلطه تداوم استقلال و عزتمندی ایران است.

بسیج همسو با روند سازندگی کشور در عرصه جنگ نرم و تقابل با صحنه آرایی های جدید دشمن هم به موفقیت های عظیمی دست یافته و به عنوان نیروی کارآمد ملت ایران با تاسی به ولایت فقیه جهت صیانت از آرمان های انقلاب و مصالح ملی سلوک الهی خود را می پیماید.

ضروری است روند تسری زمینه های گرایش و باورپذیری تفکر بسیجی در نسل نوظهور ایران در قالب برنامه های مدون فرهنگی توسعه یابد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته بسیج مجلس یازدهم استانی سیاسی تفکر بسیجی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم. ناطقان: فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

به جوش آمده است خون درون رگ گیاه...


بهمنی دیگر و فجرِ انقلابی دیگر از راه رسیده است و این فرصت خجسته‌ای است برای مرور و گرامی‌داشت خاطره قهرمانی‌های یک ملت؛ ملتی بزرگ که شجاعانه و بالغانه آزادی را انتخاب کردند و خودرأیی و استبداد را شایسته خویش ندانستند.

بی شک خاطره این قهرمانی‌ها تا همیشه الهام‌بخش ما در حفظ عزت و آزادی و استقلالمان خواهد بود.

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم.

امید که همه ما امانت‌دارانی شایسته برای این امانت بزرگ و ارزنده باشیم. ان‌شاءاله.


فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان