Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید بهرامی‌خو ظهر امروز در  آیین گرامیداشت هفته بسیج در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، شهدای مدافع حرم و شهدای بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد:  بسیجیان باید وجودشان وقف اسلام باشد.

وی خدمات بسیج را به سه مقطع زمانی ابتدای انقلاب تا پایان دوران دفاع مقدس، پایان دوران دفاع مقدس تا شیوع کرونا و از آغاز شیوع کرونا تاکنون تقسیم کرد و گفت: با شیوع بیماری کرونا بسیج جامعه پزشکی نخستین جلسه خود را بلافاصله تشکیل داد و مقرر شد خارج از حوزه سلامت استان نیروهایی آموزش ببینند و در صورت نیاز در سیستم‌ درمانی و نقاهتگاه‌ها کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه با مطرح شدن طرح سردار شهید سلیمانی تعداد ۷۰۰ نفر در این زمینه آموزش دیدند، ارتقای دانش پرستاران به ویژه پرستاران حاضر در آی سی یو را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و این برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی را در کشور نمونه خواند.

وی از دیگر حوزه‌های فعالیت بسیج جامعه پزشکی را رهگیری بیماران، حضور در منازل برای ارائه خدمات با تعریف بیش از ۶۰۰ تیم و پیش‌بینی ۶۰ تیم پرستاری در منزل عنوان کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی در نظارت‌ها همواره حضوری فعال دارد و کمک‌های امدادی با پیگیری و نظارت بسیج انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: ملت ایران ملتی بسیجی است و نظام جمهوری اسلامی که با پشتوانه مردم کار می‌کند و هر فرد خادم و ایثارگری که برای استحکام‌ بیشتر کشور فداکاری کرده بسیجی محسوب می‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه خداوند هر فردی را که در مسیر خدمت به مردم قدم بردارد دوست می‌دارد، سردار شهید سلیمانی را سیدالشهدای مقاومت خواند و گفت: بزرگی جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس ریشه‌های این سردار شهید را ساخت اما کارهای بعد از آن دوران او به سیدالشهدای مقاومت تبدیل کرد چراکه او برای خود چیزی نخواست و همه هستی خود را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب بخشید.

وی افزود: افرادی که شرایط سخت اقتصادی را تحمل می کنند نیز بسیجی هستند چراکه در برابر سختی‌های جامعه صبر می‌کنند البته جلب رضایت مردم ایران و فراهم کردن شرایط مناسب برای آنان وظیفه مسئولان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه دفاع هشت ساله از نظام در دوران دفاع مقدس معیاری برای بسیجی بودن امروز آن فرد نیست، کشور را نیازمند وحدت و حمایت از مدیران دانست.

وی با یادآوری رحمانیت و رحیم بودن خداوند، اظهار کرد: لازم است تا حد امکان ضمن برخورد با جرم متخلفان نگاه به آنان با نگاه رحمانیت و رحیم بودن باشد چراکه این نگاه ناشی از نگاه بسیجی قرآنی و رفع‌کننده مشکلات جامعه است.

انتهای پیام/ 89050/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران دوران کرونا بسیج جامعه پزشکی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمجتبی حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در مراسم افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به برگزاری این رویداد‌ها باید ابتدا رویداد«عارضه‌یابی عدم حضور دانشجویان در این همایش‌ها و برنامه‌ها» را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاید بخشی از استقبال کمرنگ دانشجویان به خاطر عدم عمل‌گرایی مسئولان در تحقق وعده‌ها بوده، افزود: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان است که در استان همدان نیز روی این موضوع متمرکز شده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با طرح این سؤال که با وجود ایجاد اشتغال در استان و رشد در این زمینه چرا این اتفاق در جامعه محسوس نیست، گفت: یکی از دلایل این موضوع عمده ایجاد اشتغال برای جامعه غیردانشگاهی بوده و انتظار بیشتر نیز از سوی این قشر است.در سال جاری ۴۲ درصد تسهیلات و تعهد اشتغالزایی در استان را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص خواهیم داد در همین راستا از ۱۷ هزار و ۶۹۹ مورد تعهد اشتغال برای قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان استان اشتغال پایدار ایجاد می‌کنیم.

حسینی روح رویداد صدرا را نقطه اتصال دانشگاه و صنعت عنوان کرد و با طرح این سؤال که دفاتر ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها چقدر کارایی داشته، تأکید کرد: باید چگونه مهارت‌آموزی را به دانشجو آموزش دهیم و بعد از او انتظار داشته باشیم. آموزش؛ کارآفرینی و اشتغال سه مؤلفه رشد جامعه بوده و دنیای امروز عصر دانش است و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال. نمی‌توان مفاهیم سال‌های پیش را به دانشجو آموزش داد و انتظار تحول داشت.

وی با بیان اینکه باید به‌روز بود و رویکرد آینده‌پژوهی داشت، اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های فناورانه؛ برخورداری از خلاقیت، تکنیک حل مسئله و تفکر خارج از چارچوب اداری برای تحول باید مدنظر باشد امروز دیگر وقت آزمون‌وخطا نیست. تحقیقات و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد به‌واسطه سونامی فناوری برخی مشاغل از دست خواهد رفت؛ بنابراین حتماً باید نوآور و به‌روز باشیم؛ البته به لطف دانشگاه در بسیاری از علوم فناورانه پیشرو هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم دانشگاه آزاد اسلامی رویدادی را برگزار کند و از ابتدا و تا انتها یک شغل مولد را آموزش دهد، خلق ایده و ایجاد مشاغل پیگیری را کند و آموزش‌ها کاملاً عملیاتی شود.
حسینی بر لزوم برگزاری«ایده بازار» در دانشگاه تأکید کرد و توضیح داد: برای مشارکت مردم در اقتصاد ایده‌ها به جد پیگیری می‌شود؛ در استانداری نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای نحوه واگذاری به مردم را احصا کرده‌ایم ضمن اینکه اقناع‌سازی مردم برای مشارکت با تضمین سود لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود