Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:53:48 GMT

محورهای دیدار محمود عباس با پوتین

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۶۹۷۷

محورهای دیدار محمود عباس با پوتین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به محورهای دیدار فردای خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اشاره کرد.

وی در گفتگو با اسپوتنیک گفت که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در جریان دیدار روز ۲۳ نوامبر جاری راههای احیای روند سیاسی را به ویژه با توجه به اینکه مسکو حامی راهکار دو دولتی مورد رایزنی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس اعلام کرد: این سفر همچنین از این حیث اهمیت دارد که روسیه یکی از طرفها کمیته چهارجانبه و عضو دائم در شورای امنیت است و روابط ویژه ای با همه طرفهای منطقه ای دارد و تاثیر زیادی بر منطقه ما دارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه تاکید کرد: ما از حمایت روسها در تلاشهایمان در این زمینه اطمینان داریم. طرف روسی را در جریان آخرین تحولات قرار خواهم داد و اینکه چگونه می توان به راهکاری مبتنی بر قطعنامه های مشروع بین المللی دست یافت.

وی همچنین بررسی موضوعات مورد اهتمام مشترک منطقه ای و بین المللی و روابط میان فلسطینی ها و روسیه را از دیگر محورهای دیدار خود با پوتین دانست.

عباس گفت: ما برای مشورت با پوتین به روسیه می رویم و این تاکیدی بر اهمیت نقش روسیه در عرصه بین المللی است.

کد خبر 5358073

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود عباس ولادیمیر پوتین فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین روسیه جنبش حماس افغانستان ایران عربستان سعودی انگلیس ترکیه جو بایدن مسکو سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 12 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • کرملین: پاشینیان امروز با پوتین دیدار می‌کند
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان