Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود محمدی در آئین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج ۱۲ تا ۱۴ آبان میزبان تیم‌های تولید محتوا از سراسر استان بود و محتواهای ارزشمندی در رشته پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه تولید شد و گروه های برتر با داوری کارشناسان مطرح در هر حوزه مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سومین رویداد تولید محتوای بسسج  با اشاره به اینکه در مدت زمان کمی اجرای رویداد آغاز شد اما در نهایت محتوای بسیار ارزشمندی توسط گروه‌ها تولید شد گفت: تیم‌ها در  این رویداد  ۴۸ ساعته به صورت شبانه روز به رقابت پرداختند و در نهایت برگزیدگان به رویداد سراسری اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده و اگر دشمن یکی بزند صدها سیلی در فضای مجازی می خورد تصریح کرد: فعالان فضای مجازی در استان هم پیش رونده و پیش برنده و هم مواجهه و مقابله کننده هستند.

مسئول سومین رویداد استارت آپی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر خیال خام دشمنان این است که برای چند ساعتی صفحات نمایشگر را هک می‌کنند خوب هم می دانند که ما نیز اطلاعات محرمانه حساس ترین وزار آنها را به راحتی منتشر می‌کنیم.

محمدی در ادامه گفت: بیش از 70 نفر شرکت کننده در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان داشتیم که قریب به 15 اثر تولید محتوایی داشتند که خود از قابلیت بالایی برخوردار بودند.

به گزارش فارس؛ در مراسم اختتامیه تولیدات فضای مجازی بسیج  با حضور فرمانده سپاه فتح از دو نرم‌افزار سرزمین مادری و بازار استان رونمایی شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار رونمایی کهگیلویه و بویراحمد بازار فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس