Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با مراسم ملی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن»؛ آئین اختتامیه هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، جمعی از فرمانداران استان، و برخی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه شعر «گل‌ها همه داوودی اند»؛ از مجموعه اشعار آئینی «محمد تقی عزیزیان» شاعر لرستانی که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گرد آوری و منتشر شد نیز در این آئین مورد تقدیر قرار گرفت.

کیانوش کشوری مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان در این زمینه گفت: مجموعه شعر «گل‌ها همه داوودی اند» از مجموعه اشعار آئینی «محمد تقی عزیزیان» شاعر لرستانی است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گرد آوری و منتشر شده است.

وی افزود: این کتاب که ۳۴ شعر آئینی را در قالب‌های مختلف شامل می‌شود، از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان، حمایت از آثار شاخص شاعران و نویسندگان لرستانی به ویژه در عرصه ادبیات آئینی و انقلاب اسلامی را از اهداف و رسالت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری دانست و از خالقان آثار ادبی خواست به منظور حمایت حوزه هنری در خصوص چاپ و نشر آثار فاخر به مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان مراجعه کنند.

بنا بر این گزارش، این کتاب از سوی مقام معظم رهبری در آخرین دیدار ایشان با شاعران کشوری ضمن تورق مورد تحسین قرار گرفت.

از ۲۸۲ عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان سه عنوان برگزیده و ۱۲ عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

«گل‌ها همه داوودی اند» جدیدترین مجموعه شعر «محمد تقی عزیزیان» با درون مایه اشعار آئینی در دو بخش است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

کد خبر 5358072

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری حوزه هنری لرستان کتاب سال خرم آباد شعر هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل مجموعه شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان در بازدید از مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد گفت:کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه کاشت و عصاره‌گیری گیاهان دارویی را دارد.
ابوطالب شفقت افزود:مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می کنند که می تواند در سطح ملی و بین المللی پذیرای میهمانان مختلف باشد.
 استاندار لرستان بازدید دانشجویان و دانش آموزان از فجر صفا را اقدام مثبتی برای اشاعه فرهنگ « ما می توانیم » دانست و گفت:سرمایه گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و همه کارها از جمله واحد هیدروپونیک و درختچه های کشت بافت را ایرانی کرده است.
وی انجام کار پژوهشی و تولید محصولات کاملا ایرانی را از مزیت های این مجموعه برشمرد وافزود:نژاد دامی که وارد مجموعه شده بود، تغییر یافته و ایرانی شده است.
استاندار لرستان با تأکید بر ایجاد زنجیره ی ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم آباد گفت: با توجه به سطح اراضی این مجموعه،چنانچه گیاهان دارویی کشت و عصاره گیری شود مردم نیز می توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی هم بیشتر است.
شفقت افزود:بیش از ۵۰ نقطه ی استانظرفیت کشت و توسعه گیاهان دارویی را دارد که جهاد کشاورزی باید در این  زمینه به صورت جدی اقدام کند.



دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»