Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برانامه‌های این پایگاه به کناسبت هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوم پاسدار محمد نصر اصفهانی ظهر امروز -دوشنبه یکم آذرماه- در نشست خبری تشریح برنامه‌های بسیج ناحیه امام صادق (ع) به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: ناحیه امام صادق (ع) مانند سال‌های گذشته به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متعددی را پیش بینی کرده که اصلی‌ترین برنامه همایش اقتدار در مصلی امام خمینی (ره) اصفهان با حضور ناحیه امام صادق (ع) و ناحیه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناحیه امام صادق (ع) قصد دارد به مناسبت هفته بسیج از یکم آذرماه، پاسداران و مسئولان استانی از ۴۶۰ پایگاه ناحیه بسیج امام صادق (ع) بازدید و از بسیجیان محلات تقدیر می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) تاکید کرد: هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم» برگزار خواهد شد. این شعار برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج است.

نصر خاطرنشان کرد: ناحیه بسیج امام صادق (ع) به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج جشنواره سرود چکامه مقاومت را با شرکت ۷۰ گروه سرود استانی برگزار خواهد کرد؛ همچنین ۵۶ یادواره شهید با عنوان «شهید آبروی محله» در سطح محلات ناحیه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۴۶۰ پایگاه بسیج ناحیه امام صادق (ع) به مناسبت هفته بسیج برنامه‌ای شاخص را برگزار خواهند کرد؛ همچنین رزمایش «سبک زندگی و تحکیم خانواده» با همت بسیج جامعه زنان در محلات بسیج ناحیه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) تاکید کرد: به مناسبت هفته بسیج حدود ۵۰ میز خدمت، ۱۲ ایستگاه آوا و نما، اعزام گروه‌های جهادی در محلات شهرستان اصفهان با همت ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 537159

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هفته بسیج هفته بسیج 1400 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق ع ناحیه مقاومت بسیج امام صادق ع بسیج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناحیه مقاومت بسیج امام صادق مناسبت هفته بسیج ناحیه امام صادق برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته گفت: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

او بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

او به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف افزود: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران