Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:31:18 GMT

آغاز اجرای طرح شهدای سلامت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۷۳۶۴

آغاز اجرای طرح شهدای سلامت در اصفهان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، هدف از اجرای طرح را تا نوزدهم آذر، ارتقای پوشش واکسیناسیون افراد ۱۲ سال به بالا از ۷۷ درصد به ۸۵ درصد بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح تلاش می‌شود میزان تزریق دز اول واکسن کرونا نیز تا یک ماه آینده به ۸۵ درصد خواهد رسید تا ایمنی دسته جمعی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  تاکید کرد: با افزایش آمار واکسیناسیون از ورود به پیک ششم، افزایش میزان ابتلا و بستری در بخش مراقبت‌های و مرگ و میر ناشی از کرونا جلوگیری خواهد شد.

عقدک افزود: در این طرح شهرستان‌هایی که پوشش پایین تری در واکسیناسیون داشتند نیز مد نظر قرار می‌گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: افراد واکسینه نشده از طریق مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بسیج فراخوان می‌شوند و انگیره لازم برای واکسیناسیون در آنان از طریق مشاوره حضوری ایجاد می‌شود.

عقدک افزود: رسانه‌ها هم نقش موثری در افزایش فرهنگ واکسیناسیون کرونا دارند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردمی‌سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،سردار مجتبی فدا در جلسه ستاد اجرایی کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: بسیاری از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از پادگانی که الان سپاه صاحب الزمان(عج) است به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی افزود: اولین کنگره شهدای استان اصفهان در سال ۱۳۷۵ برگزار شد و این کنگره دومین کنگره شهدای استان اصفهان است، رهبر معظم انقلاب در کنگره‌هایی که در ۱۰ سال اخیر برگزار شده است تاکیدشان بر کارهای هنری و ماندگار بوده است.

دبیرکل کنگره ملی ۲۴ هزار شهید و فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید پیام کنگره را به گوش کسانی که در کنگره شرکت می‌کنند برسانیم، تصریح کرد: در کنگره دو برنامه عمده داریم و یکی از مواد آن است که اجلاسیه که در اصفهان برگزار می‌شود البته مکان اجرای کنگره را به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که در آینده اعلام خواهد شد.

فدا با اشاره به این که استان اصفهان یک دهم شهدای کل کشور را دارد، اظهار داشت: ویژگی‌های اصفهان بی نظیر و قابل توجه است، مدارس بالای ۱۰۰ شهید، یک ششم شهدای دانش‌آموز کشور، یک پنجم شهدای روحانی کشور، یک چهارم شهدای ورزشکار کشور، خانواده‌های دو شهیدی تا هفت شهیدی که این‌ها باید منعکس شود.

وی در ادامه گفت: برنامه دوم کنگره نمایشگاه محضر حضرت آقا و دیدار با ایشان است که باید دستاوردهای کنگره را خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردمی‌سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.

فدا بیان داشت: تنها استانی که ۱۰ شهرستان بالای هزار شهید دارد استان اصفهان است بر همین اساس امسال و سال‌های آینده کنگره ملی شهدای شهرستان‌های استان اصفهان را هم خواهیم داشت.

کد خبر 749599

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است